Mikko Sillanpää
13.12.2017

Myynti, markkinointi ja viestintä sosiaalisten kuplien aikakaudella – miten hyödynnetään sosiaalisia kuplia?

Vietimme hauskan ja mielenkiintoisen aamun Mikko Sillanpään ja Loyalisticin Antti Pietilän johdattaessa puhetta ajankohtaisiin teemoihin yhtenäisen myynnin, markkinoinnin ja viestinnän tekemisestä sosiaalisten kuplien aikakaudella.



Mikon puheenvuoro käsitteli näiden kolmen toiminnon siiloutumisen syitä ja ajankohtaisia muutoksia, jotka vievät ne yhteen. Sen jälkeen tarkasteltiin muutamaa esimerkkiä sosiaalisten kuplien synnystä ja vaikutuksesta. Mikon puheenvuoro päättyi yhteenvetoon, miten organisaatioissa voidaan uudella tavalla johtaa yhtenäistä myyntiä, markkinointia ja viestintää sekä kuinka sosiaalisia kuplia voidaan hyödyntää.

Loyalisticin Antti Pietilä käsitteli puolestaan sosiaalisten kuplien rakentamista käytännön tasolla. Mitä se vaatii organisaatiolta, millaisia työkaluja voidaan käyttää ja mitä työvaiheita prosessissa on. Antti päätti esityksenä kerrostetun sisällön malliin ja tarinan merkitykseen sosiaalisten kuplien rakentamisessa.

Keskustelu jatkui Mikon ja Antin esitysten jälkeen ja yhdessä pohdittiin mm. sisällön merkitystä ja viestinnän suhdetta myyntiin ja markkinointiin.

Voit ladata aamun esitykset täältä.

Mikko Sillanpää

CEO - markkinointiviestinnän asiantuntija

Antiikin kulttuurihistoria ja retoriikan teoria yhdessä yli 20-vuotisen markkinoinnin ja viestinnän kokemuksen kanssa antaa erinomaisen pohjan tutkia, analysoida ja ratkaista käytännön tasolla viestinnän ja markkinoinnin haasteita. Mikko on kokenut ammattilainen erikoisalueinaan kriisiviestintä ja kansainvälinen markkinointiviestintä.

Motto: Aut viam veniam aut faciam!

... Lähetä viesti ......... Soita...