H&V Spotlights 42-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Ymmärtämällä median toimintaa saadaan yrityksen viestit läpi
Miksi viestimme eivät mene mediassa läpi? Mitä ne toimittajat oikein haluavat, miksi ne kirjoittavat juttujaan? Täytyykö toimittajalle aina tarjota pitkä kostea lounas? Entä jos ne kirjoittavat jotain ihan muuta, mitä olen sanonut? Minulla on haastattelu tulossa, miten siihen voi valmistautua ennalta? Voiko meiltä haastatteluun tulla mukaan myös joku muu lisäkseni? Entä jos se toimittaja haluaa ottaa valokuvan?
H&V Spotlights 41-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Miten saadaan oma tiimi tuottamaan markkinointiviestinnän sisältöä?
Digitaalisen sisällöntuotannon suurimpia haasteita on saada homma käyntiin, sillä se edellyttää strategisia valmiuksia (ydinviestit, sisältösuunnitelma), näiden ymmärtämistä (sosiaalisen median ohje) sekä ohjattua harjoitusta käytännön kirjoittamis- ja julkaisemistyöstä (suunnitelmallinen tekeminen). Tässä neljä plus yksi vinkkiämme digisisällöntuotannon voittajatiimin rakentamiseen.
H&V Spotlights 40-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Vaalikampanjan viestintä ja mainonta
Ensi kevään vaalit lähestyvät nopeasti, ja jokaisen ehdokkaan on aika miettiä omaa kampanjaansa. Vaalikampanja on monitahoinen kokonaisuus, jossa aika on erittäin arvokasta, koska sitä on hyvin rajallinen määrä käytössä. Tehokkuutta ajankäyttöön saadaan käyttämällä ammattilaisia apuna, ehdokkaan tai hänen tiiminsä ei kannata tehdä kaikkea itse. Vaalikampanjan viestinnällinen ja mainonnan kokonaisuus on yksi helpoiten ulkoistettavia tehtäviä. Olemmekin luoneet ehdokkaiden avuksi H&V Maine Vaalikampanja -palvelun, jonka avulla osa kampanjasta voidaan ulkoistaa säästäen itse ehdokkaan aikaa olennaisempiin osiin kampanjaa.
Etsimme uuden ajan markkinointiviestinnän juniorikonsulttia
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Haemme kasvavaan joukkoomme sisällöntuotantoon orientoitunutta uuden ajan markkinointiviestinnän juniorikonsulttia.
Ura- ja koulutushistoriasi eivät ole se tärkein asia meille. Voit olla esimerkiksi kasvuhakkeri, inbound-ammattilainen, someguru, tubettaja tai viestinnän moniottelija. Sinulla voi olla tutkinto markkinoinnista, viestinnästä, humanistiselta alalta, kaupalliselta alalta, yhteiskuntatieteistä tai vaikkapa semiotiikasta.
Olennaista meille on, että olet:
–Asiantuntija markkinointiviestinnässä ja sisällöntuotanto on intohimosi.
–Hyvä esiintyjä esimerkiksi erilaisissa tilaisuuksissa ja videoilla.
–Utelias, avoin ja oppimiseen suuntautunut.
–New business -painottunut, eli kiinnostunut osallistumaan asiakashankintaan ja kehittymään siinä.
Lähetä meille hakemuksesi osoitteeseen: mikko.sillanpaa@harkonsalovesa.fi otsikolla ”Markkinointiviestinnän juniorikonsultti” 15.10.2018 mennessä.
Kerro hakemuksessa osaamisestasi. Liitä mukaan lyhyt CV ja alustava palkkatoive. Esittelyvideo lasketaan eduksesi.
Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä 15.10. alkaen.
Lisätietoja: Mikko Sillanpää, mikko.sillanpaa@harkonsalovesa.fi, 050 – 331 5279.
H&V Spotlights 39-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää