H&V Spotlights 24-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Tehosta markkinointiviestintääsi fullboundin avulla

Inbound ja outbound ovat termejä, joihin törmää lähes väistämättä, jos on tekemisissä markkinoinnin ja viestinnän parissa. Usein käsitteet erotetaan toisistaan, mutta se ei kuitenkaan ole järkevää. Kattavampi kokonaisuus saavutetaan, kun inboundista ja outboundista rakennetaan toisiaan täydentävä ja laaja markkinointitoimenpiteiden kokonaisuus.
H&V Spotlights 23-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
H&V-viestintätoimiston suunnittelemat monipuoliset mediaratkaisut nostivat Fluent Progressin kampanjan seuraavalle tasolle – toteutus palkittiin kauden parhaana digiä hyödyntävänä B2B-kampanjana!

Paras kokonaisvaltaisesti digiä hyödyntävä B2B-kampanja:
https://www.almamedia.fi/uutishuone/uutinen/03-06-2019-tässä-ovat-kevätkauden-parhaat-digikampanjat
Esittelyssä H&V
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Esittelyssä H&V, katso palkittu videomme!
Olemme yli 20 toimintavuotemme aikana keränneet paitsi kokemusta, myös näkemystä tulevaisuudesta.
H&V Spotlights 22-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
H&V palkittiin kansainvälisen IPRN-verkoston kokouksessa Varsovassa

H&V on mukana kansainvälissä itsenäisten viestintätoimistojen verkostossa, IPRN:ssä (International Public Relations Network). Verkoston vuosikokous järjestettiin tänä vuonna Varsovassa ja isäntänämme toimi Public Dialog -toimisto. Vuosikokouksen yhteydessä palkittiin myös vuoden parhaita projekteja. H&V sai tunnustuksen kolmessa kategoriassa: Vuoden asiakasprojekti, vuoden asiakasvideo ja vuoden toimistovideo.
H&V Spotlights 21-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
H&V Vierasblogi: Cuutio

Asiakas ei löydä teitä Googlesta
Digitaalinen asiakaspolku on rönsyilevämpi ja monimuotoisempi kuin koskaan, mutta Googlen merkitys kaupanteossa ja liidien hankinnassa on vuosi vuodelta suurempi.