H&V Spotlights 11-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
H&V MyMedia haltuun seminaari – Lisää myyntiä yhdistämällä oma, ansaittu ja ostettu media
Viimeistään nyt on aika muovata strategista ja operatiivista toimintaa markkinoinnin, viestinnän ja myynnin välillä. Osallistumalla huhtikuun seminaariimme saat tehokkaan kokonaiskuvan siitä, millaisilla elementeillä voidaan vaikuttaa ansaittuun mediaan ja miten lopulta syntyy mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin. Tarjoamme sinulle seminaarissa konkretiaa ja ratkaisuja oman, ansaitun ja ostetun median osalta. Saat mukaasi tuhdin pakillisen lisätyökaluja ja vinkkejä, joilla voit monikanavaisesti viestiä yrityksestäsi sekä tuotteistasi – verkostoitumista unohtamatta.
Tilaisuus on suunnattu liiketoimintajohdolle, viestijöille, myynnille sekä markkinoijille.
H&V Spotlights 9-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Kannattaako medianäkyvyyttä tavoitella?

Onko medianäkyvyys myynnin kannalta turhaa? Eikö se kuitenkin ole kustannustehokkain tapa hankkia tunnettuutta? Miksi viestintästrategiaan pitäisi panostaa 5–10 kertaa enemmän euroja ja aikaa, kuin mikä tuntuu järkevältä? Uusimmassa videoblogissa ravistelemme yleisiä käsityksiä lehdistöviestinnästä erityisesti pienen b2b-yrityksen näkökulmasta.
H&V Spotlights 8-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Asiakaskokemuksen haasteet ja mahdollisuudet

Jokaisen yrityksen liiketoiminnan kasvattamiselle keskeisen asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvitaan riskinottoa, uudenlaisia toimintamalleja, laaja-alaista yhteistyötä eri tahojen kanssa ja rohkeutta. Hyvä keino liiketoiminnan kehittämiseen on ymmärtää syvemmin asiakasta ja hänen tarpeitaan ostoprosessin aikana.
H&V Spotlights 7-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Oma, ostettu ja ansaittu media hallintaan

Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistymisen yksi ulottuvuus on kokonaisvaltaisempi ote oman, ansaitun ja ostetun median hallintaan. Miten tällainen ote käytännössä otetaan? Kuinka sitoutetaan ennen omissa siiloissaan touhunnut tiimi yhteiseen tekemiseen?
Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa, on nykyään paljon. Lisäksi näissä kanavissa on kysyntää asiantuntevalle sisällölle. Lähtökohtaisesti asiantuntijayrityksellä siis pitäisi olla hyvä tilanne. Mistä kenkä siis puristaa?