Kohti digitaalista palveluliiketoimintaa -seminaarisarja
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Digitaaliset keinot ovat avain kilpailuedun saavuttamiseen ja kasvuun palveluliiketoiminnassa. Niiden avulla voit valloittaa uusia markkinoita, jotka perinteisin keinoin eivät olisi valloitettavissa. H&V kumppaneineen järjestää aiheesta neljän iltapäivän mittaisen seminaarisarjan huhti- ja toukokuussa 2018 Helsingissä.
H&V Spotlights 13-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Video viestinnässä
Keskustelin hiljattain videosta viestintävälineenä kokeneen ohjaaja/tuottaja Tommi Lipposen (Close-up Filmituotanto, www.close-up.fi) kanssa. Käsittelimme videon mahdollisuuksia yrityksen tuloksen rakentamisessa sekä onnistuneen kaupallisesti mielekkään videon tuottamisen haasteita. Tiivistin keskustelemme teemat viiteen kysymykseen, joihin Tommi vastasi blogikirjoituksen muodossa.
Muista ilmoittautua kevään mielenkiintoisimpaan seminaariin!
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
H&V MyMedia haltuun seminaari – Lisää myyntiä yhdistämällä oma, ansaittu ja ostettu media
Viimeistään nyt on aika muovata strategista ja operatiivista toimintaa markkinoinnin, viestinnän ja myynnin välillä. Osallistumalla huhtikuun seminaariimme saat tehokkaan kokonaiskuvan siitä, millaisilla elementeillä voidaan vaikuttaa ansaittuun mediaan ja miten lopulta syntyy mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin. Tarjoamme sinulle seminaarissa konkretiaa ja ratkaisuja oman, ansaitun ja ostetun median osalta. Saat mukaasi tuhdin pakillisen lisätyökaluja ja vinkkejä, joilla voit monikanavaisesti viestiä yrityksestäsi sekä tuotteistasi – verkostoitumista unohtamatta.
Tilaisuus on suunnattu liiketoimintajohdolle, viestijöille, myynnille sekä markkinoijille.
International Public Relations Network -uutisia
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
IPRN-verkosto kasvaa vauhdikkaasti! IPRN-verkoston viestintätoimistoja on nyt 60 kaupungissa ympäri maailmaa. Itsenäisten viestintätoimistojen verkoston IPRN:n koko kasvoi neljäänkymmeneen jäsentoimistoon vuoden 2017 aikana ja vuosi 2018 lupaa myös laajenemista uusien jäsenhakemusten myötä.
H&V Spotlights 12-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Voiko B2B-yritys olla mediaseksikäs? Kysymykseen lyhyt vastaus kuuluu: kyllä voi ja myös on lähtökohtaisesti. Tämä johtuu siitä, että asiantuntijuus on aina kiinnostavaa. Kuitenkin tilanne on se, että kaikista yrityksistä ei kirjoiteta mediassa yhtä paljon. Miksi?