H&V Spotlights 18-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Voiko sisältömarkkinoinnilla pilata maineen? Pk-asiantuntijayritykselle, tai oikeammin sen johtaville asiantuntijoille, on usein iso mörkö pelko siitä, että sisältömarkkinoinnilla voisi pilata maineen. Pelätään somemyrskyä, lehdistön vainokampanjaa tai vähintäänkin asiantuntijamaineen menetystä pienestäkin virheestä. Onko pelko perusteltu ja mitä voi tehdä, että pahin ei tapahdu?
H&V Spotlights 17-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Vaikuttajamarkkinointi – mitä se on?
Vaikuttajamarkkinointi on kuin moderni puskaradio: lähes aina klikatessasi itsesi sosiaalisen median kanaviin, on mahdollista, että ruudullasi vilahtaa vaikuttaja! Keskustelimme aiheesta vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen Indieplacen kanssa. Innostuimme aiheesta niin paljon, että pyysimme Indieplacen Hanna Välimaan ja Tiia Saukon vierailemaan blogissamme tarjoamaan johdannon vaikuttajamarkkinointiin sekä tietoa, kuinka valita oikeat vaikuttajat.
H&V Spotlights 16-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Tunnelmia ja hetkiä menestyksekkäästä MyMedia haltuun -seminaarista!
Järjestimme ti 17.4. aamiaisseminaarin, jossa käsiteltiin oman, ostetun sekä ansaitun median hallintaa ja yhdistämistä myyntiin mm. viestinnällisestä näkökulmasta. Tilaisuudessa 30 markkinoinnin, myynnin ja viestinnän ammattilaista kuunteli, vaihtoi aktiivisesti ajatuksia sekä mielipiteitä ajankohtaisen polttavasta aihealueesta.
H&V Spotlights 15-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
H&V MyMedia haltuun -seminaari, puhujien esittely
Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistyminen liiketoimintaa edistäväksi kokonaisuudeksi on tapahtumassa. Näiden kolmen erilaisen alan yhtenäisen johtamisen käytännöllinen viitekehys on ajatella kokonaisuutta asiakaspolun sekä oman, ansaitun ja ostetun median kautta.
H&V Spotlights 14-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhtenäinen johtaminen
Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistyminen liiketoimintaa edistäväksi kokonaisuudeksi on tapahtumassa kovaa vauhtia. Tämä muutos tulee jakamaan yritykset menestyjiin ja häviäjiin. Näiden kolmen erilaisen alan yhtenäisen johtamisen käytännöllinen viitekehys on ajatella kokonaisuutta asiakaspolun sekä oman, ansaitun ja ostetun median kautta.