Etsimme uuden ajan markkinointiviestinnän juniorikonsulttia
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Haemme kasvavaan joukkoomme sisällöntuotantoon orientoitunutta uuden ajan markkinointiviestinnän juniorikonsulttia.
Ura- ja koulutushistoriasi eivät ole se tärkein asia meille. Voit olla esimerkiksi kasvuhakkeri, inbound-ammattilainen, someguru, tubettaja tai viestinnän moniottelija. Sinulla voi olla tutkinto markkinoinnista, viestinnästä, humanistiselta alalta, kaupalliselta alalta, yhteiskuntatieteistä tai vaikkapa semiotiikasta.
Olennaista meille on, että olet:
–Asiantuntija markkinointiviestinnässä ja sisällöntuotanto on intohimosi.
–Hyvä esiintyjä esimerkiksi erilaisissa tilaisuuksissa ja videoilla.
–Utelias, avoin ja oppimiseen suuntautunut.
–New business -painottunut, eli kiinnostunut osallistumaan asiakashankintaan ja kehittymään siinä.
Lähetä meille hakemuksesi osoitteeseen: mikko.sillanpaa@harkonsalovesa.fi otsikolla ”Markkinointiviestinnän juniorikonsultti” 15.10.2018 mennessä.
Kerro hakemuksessa osaamisestasi. Liitä mukaan lyhyt CV ja alustava palkkatoive. Esittelyvideo lasketaan eduksesi.
Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä 15.10. alkaen.
Lisätietoja: Mikko Sillanpää, mikko.sillanpaa@harkonsalovesa.fi, 050 – 331 5279.
H&V Spotlights 39-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
H&V DigiEnsin ToneOfVoice
Viestintästrategian ydinviestien ja arkipäivän viestintämateriaalien välisen kuilun yli johtaa yksi silta: tone of voice, eli tyyli, jolla viesti esitetään. Kirkkainkaan ydinviesti ei resonoi kohderyhmissä, jos tyyli on pielessä. Rentoa työnantajamielikuvaa ei esimerkiksi viestitä tehokkaasti jäykkäkielisellä rekryilmoituksella, vaan lopputulos näyttää virallisesti hauskalta. Suoraan liiketoiminnan tarpeista johdettu ydinviesti tarvitseekin usein tuunausta puhutellakseen yrityksen ulkopuolisia kohderyhmiä halutulla tavalla.
H&V Spotlights 38-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Tunnettuuden ja myynnin buustia videolla
Yritys- ja tuotetason videot ovat kuuminta hottia. Videotuotannot eivät kuitenkaan näennäisestä helppoudestaan huolimatta ole läpihuutojuttuja, vaan vaativat selkeää kaupallista suunnittelua onnistuakseen. Mitä pitäisi ottaa huomioon videoprojektissa, ja mitkä roolit budjetilla ja taiteellisella laadulla on yhtälössä?
H&V Spotlights 37-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Emilia Finnlund
H&V rantautuu Kamppiin!
Kasvun vuoksi meidän on tullut aika hakeutua uusiin toimitiloihin ja H&V:n pitkä perinne espoolaisena viestintätoimistona on saavuttanut päätepisteensä. Pidämme teistä asiakkaistamme ja muista lukijoistamme niin paljon, että haluamme olla entistäkin paremmin tavoitettavissanne!
H&V Spotlights 36-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Podcast osaksi viestintä- ja markkinointisuunnitelmaa
Kanavia ja sisällöntuotantotapoja on syntynyt kuin sieniä sateella, hyvä niin. Entisestään korostuu se, millaisen kokonaistavoitteen asettaa itselleen ja/tai organisaatiolle, kun alkaa toteuttamaan suunnitelmallista viestinnän ja markkinoinnin operatiivisen tason tekemistä. Tietenkin siitä näkökulmasta, että myös myynti saadaan synkronoitua kokonaisuuteen.