H&V Maine / Maineluotain asiakaskokemus
–Maineluotain on ainutlaatuinen ja tuloksellinen työväline liiketoiminnan kehittämiseen. Tutkimme tehokkaalla palvelutarinamenetelmällä nykyisen asiakaspolkusi heikkoudet ja vahvuudet. Paljastamme asiakkaasi kokemukset ostoprosessista aina ostoaikeen muodostumisesta ostotapahtuman toteutumiseen asti ja/tai kokemuksia ostetun palvelun tai tuotteen käytöstä.
Asiakaskokemuksen ymmärtämisen ja johtamisen tutkimuksemme kautta saat ymmärryksen, miksi asiakas tekee jotain, jättää jotain tekemättä, ja samalla paljastamme, kuinka asiakkaan tunnereaktiot saattavat vaihdella ajan kuluessa tai tilanteiden myötä. Konkretisoimme, mitkä asiat ja aktiviteetit liittyvät toisiinsa ajallisesti ja paikallisesti.Saat olennaista tietoa siitä, mikä asiakkaan ajattelu- ja toimintamalli on osto- ja kulutuskäyttäytymisen taustalla.
Lisäksi tutkimus mittaa samalla asiakkaan tunteita ja lopullista palvelun tai tuotteen suositteluhalukkuutta muille.
Ota yhteyttä Maineluotain-asiantuntijaamme:
Marko Alanko
marko.alanko@harkonsalovesa.fi
puh. 040 – 512 2688
Maineluotain on usein alkupiste tuloksellisen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V Maine Maineluotain Täsmä on sopiva alkututkimus rajattuun liiketoimintahaasteeseen ja sen tuloksia voidaan myös käyttää vastaavasti rajatumman kokonaisuuden, esimerkiksi yhden tuotteen tai asiakasryhmän mukaiseen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V DigiEnsin Maineluotain Online -tutkimuksessa tutkitaan yrityksesi tai brändisi positiota onlinemaailmassa ja sosiaalisessa mediassa.
Maineluotain asiakaskokemus on osa H&V Maine -palvelukokonaisuutta.