H&V DigiEnsin

H&V DigiEnsin / ToneOfVoice


Viestintästrategian ydinviestien ja arkipäivän viestintämateriaalien välisen kuilun yli johtaa yksi silta: tone of voice, eli tyyli, jolla viesti esitetään. Kirkkainkaan ydinviesti ei resonoi kohderyhmissä, jos tyyli on pielessä. Rentoa työnantajamielikuvaa ei esimerkiksi viestitä tehokkaasti jäykkäkielisellä rekryilmoituksella, vaan lopputulos näyttää virallisesti hauskalta. Suoraan liiketoiminnan tarpeista johdettu ydinviesti tarvitseekin usein tuunausta puhutellakseen yrityksen ulkopuolisia kohderyhmiä halutulla tavalla.

H&V DigiEnsin ToneOfVoice on valmennus, jossa valmis ydinviesti puetaan sellaiseen ilmiasuun, joka puhuttelee haluttuja kohderyhmiä. Workshopissa käydään konsulttimme johdolla läpi yrityksesi ydinviesti, kohderyhmä ja muokataan oikea tone of voice viestillesi. Workshopia edeltää ennakkotehtävä ja sen jälkeen konsulttimme laatii kirjallisen yhteenvedon ja tone of voice -ehdotuksen.

Valmennus voidaan toteuttaa myös ryhmissä, joissa on mukana eri yritysten edustajia samalta tai eri toimialoilta. Tällöin ryhmässä käsitellään jokaista yritystä vuorollaan ja ryhmän jäsenet saavat vapaasti keskustella ja ideoida oikeaa tone of voicea. Ryhmätilanteissa usein syntyy uusia näkökulmia ja ajatuksia sen kuuluisan laatikon ulkopuolelta.

H&V DigiEnsin ToneOfVoice ryhmävalmennuksen hinta on 250 euroa / yritys. Mukaan pääsee maksimissaan 2 osallistujaa yhdestä yrityksestä. Valmennus kestää 6-8 tuntia osallistujamäärästä riippuen.

H&V DigiEnsin ToneOfVoice valmennuksen hinta on 500 euroa / yritys, kun mukana on vain yhden yrityksen edustajia (maksimi 5 henkilöä), valmennus kestää 3-4 tuntia.

Ota yhteyttä digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntijaamme:

Mikko Sillanpää
mikko.sillanpaa@harkonsalovesa.fi
puh. 050 – 331 5279

H&V DigiEnsin ToneOfVoice on osa H&V DigiEnsin -palveluvalikoimaa ja sopii organisaatioille, joilla on jo viestintästrategia ja sisällöntuotantosuunnitelma. H&V Maine Viestintästrategia ja H&V DigiEnsin Sisältöstrategia sekä H&V MyMedia -toimintamalli täydentävät ToneOfVoice-valmennusta. Sisällöntuotantotiimin valmennukseen suosittelemme H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennusta.

  • H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin / Maineluotain Online – Online-näkyvyyden systemaattisesta kehittämisestä on merkittävää hyötyä liiketoiminnalle. Jotta tehokasta online-näkyvyyttä ja tunnettuutta voidaan rakentaa, on hyvä…

    H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin / Maineluotain Online – Online-näkyvyyden systemaattisesta kehittämisestä on merkittävää hyötyä liiketoiminnalle. Jotta tehokasta online-näkyvyyttä ja tunnettuutta voidaan rakentaa, on hyvä…

  • H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin / Sisältöstrategia – Toimivan digisisällöntuotannon ytimessä on kohderyhmiä puhutteleva ja kilpailijoista erottava käytännönläheinen sisältöstrategia. Autamme sinua muotoilemalla tehokkaan sisältöstrategian käyttöösi.

    H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin / Sisältöstrategia – Toimivan digisisällöntuotannon ytimessä on kohderyhmiä puhutteleva ja kilpailijoista erottava käytännönläheinen sisältöstrategia. Autamme sinua muotoilemalla tehokkaan sisältöstrategian käyttöösi.

  • H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin / Sisältö – Digitaalinen sisältö on organisaation markkinointiviestinnän selkäranka. Tarjoamme käyttöösi suunnitelmallisen toimintamallin, jonka avulla tuotamme yhteisesti sovitun suunnitelman mukaan…

    H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin / Sisältö – Digitaalinen sisältö on organisaation markkinointiviestinnän selkäranka. Tarjoamme käyttöösi suunnitelmallisen toimintamallin, jonka avulla tuotamme yhteisesti sovitun suunnitelman mukaan…

  • H&V DigiEnsin Yritysvideo

    H&V DigiEnsin Yritysvideo

    H&V DigiEnsin / Yritysvideo – Liikkuva kuva, ääni ja teksti yhdessä ovat tehokas viestinnällinen kokonaisuus. Videot ovatkin nousseet suosituksi markkinointiviestinnän keinoksi. Videoita…

    H&V DigiEnsin Yritysvideo

    H&V DigiEnsin / Yritysvideo – Liikkuva kuva, ääni ja teksti yhdessä ovat tehokas viestinnällinen kokonaisuus. Videot ovatkin nousseet suosituksi markkinointiviestinnän keinoksi. Videoita…

  • H&V DigiEnsin ToneOfVoice

    H&V DigiEnsin ToneOfVoice

    H&V DigiEnsin / ToneOfVoice – Viestintästrategian ydinviestien ja arkipäivän viestintämateriaalien välisen kuilun yli johtaa yksi silta: tone of voice, eli tyyli, jolla…

    H&V DigiEnsin ToneOfVoice

    H&V DigiEnsin / ToneOfVoice – Viestintästrategian ydinviestien ja arkipäivän viestintämateriaalien välisen kuilun yli johtaa yksi silta: tone of voice, eli tyyli, jolla…

  • H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin / Fullbound – Perinteisten inbound- ja outbound-termien sijaan suosittelemme markkinointiviestinnän ajatusmalliksi fullbound-mallia, jossa viestintä, markkinointi ja myynti yhdistyvät ketteräksi tekemiseksi.…

    H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin / Fullbound – Perinteisten inbound- ja outbound-termien sijaan suosittelemme markkinointiviestinnän ajatusmalliksi fullbound-mallia, jossa viestintä, markkinointi ja myynti yhdistyvät ketteräksi tekemiseksi.…

  • H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin / Sisältömarkkinointi – Sisältömarkkinoinnissa yhdistetään viestinnän ja markkinoinnin toiminta saumattomaksi kokonaisuudeksi kohderyhmiä puhuttelevalla sisällöllä, joka tukee myyntiä tuomalla uusia kontakteja.

    H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin / Sisältömarkkinointi – Sisältömarkkinoinnissa yhdistetään viestinnän ja markkinoinnin toiminta saumattomaksi kokonaisuudeksi kohderyhmiä puhuttelevalla sisällöllä, joka tukee myyntiä tuomalla uusia kontakteja.

  • H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin / Analytiikka – Digitaalisen viestinnän olennainen kulmakivi on analytiikka. Oikeanlaisen mittariston suunnittelu, rakentaminen ja käyttö vaatii aina asiantuntemusta.

    H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin / Analytiikka – Digitaalisen viestinnän olennainen kulmakivi on analytiikka. Oikeanlaisen mittariston suunnittelu, rakentaminen ja käyttö vaatii aina asiantuntemusta.

  • H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin / Verkkomainonta – Paraskaan sisältö ilman näkyvyyttä ei tuo liiketoiminnalle toivottuja tuloksia. Toisinaan oman ja ansaitun median tuoma näkyvyys ei…

    H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin / Verkkomainonta – Paraskaan sisältö ilman näkyvyyttä ei tuo liiketoiminnalle toivottuja tuloksia. Toisinaan oman ja ansaitun median tuoma näkyvyys ei…

  • H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin / Sisältötehdas-valmennus – Digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimi syntyy Sisältötehdas-valmennuksessa! Digitaalisen sisällöntuotannon suurimpia haasteita on saada homma käyntiin. Kokenut digitaalisen sisällöntuotannon valmentajamme…

    H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin / Sisältötehdas-valmennus – Digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimi syntyy Sisältötehdas-valmennuksessa! Digitaalisen sisällöntuotannon suurimpia haasteita on saada homma käyntiin. Kokenut digitaalisen sisällöntuotannon valmentajamme…

  • H&V DigiEnsin Podcast

    H&V DigiEnsin Podcast

    H&V DigiEnsin / Podcast – Kuvien ja tekstien lisäksi myös ääni on tehokas viestintäkeino. Monille ihmisäänen kuunteleminen on tehokkain tapa vastaanottaa tietoa.…

    H&V DigiEnsin Podcast

    H&V DigiEnsin / Podcast – Kuvien ja tekstien lisäksi myös ääni on tehokas viestintäkeino. Monille ihmisäänen kuunteleminen on tehokkain tapa vastaanottaa tietoa.…

  • H&V DigiEnsin SomeAuki

    H&V DigiEnsin SomeAuki

    H&V DigiEnsin / SomeAuki – Hyvästä digitaalisen markkinointiviestinnän strategiasta ei ole hyötyä, jos ei ole kanavia, joissa toimia. H&V DigiEnsin / SomeAuki…

    H&V DigiEnsin SomeAuki

    H&V DigiEnsin / SomeAuki – Hyvästä digitaalisen markkinointiviestinnän strategiasta ei ole hyötyä, jos ei ole kanavia, joissa toimia. H&V DigiEnsin / SomeAuki…

  • Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa,…

    Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa,…

  • H&V Spotlights 20-2018

    H&V Spotlights 20-2018

    Viestintästrategia - miksi ihmeessä? On vain kaksi tapaa tehdä markkinointiviestintää. Ammattilainen kuvaisi näitä sanoilla oikea ja väärä, mutta toki muitakin nimityksiä voi…

    H&V Spotlights 20-2018

    Viestintästrategia - miksi ihmeessä? On vain kaksi tapaa tehdä markkinointiviestintää. Ammattilainen kuvaisi näitä sanoilla oikea ja väärä, mutta toki muitakin nimityksiä voi…

  • H&V Spotlights 21-2018

    H&V Spotlights 21-2018

    Natiivimarkkinointi – mitä liiketoimintapäättäjän pitäisi tietää? Natiivimarkkinointi on tällä hetkellä yksi markkinointiviestintäalan kuumimmista aiheista ja herättää paljon alan sisäistä keskustelua. Alan ulkopuoliselle…

    H&V Spotlights 21-2018

    Natiivimarkkinointi – mitä liiketoimintapäättäjän pitäisi tietää? Natiivimarkkinointi on tällä hetkellä yksi markkinointiviestintäalan kuumimmista aiheista ja herättää paljon alan sisäistä keskustelua. Alan ulkopuoliselle…

  • H&V Spotlights 22-2018

    H&V Spotlights 22-2018

    Miten pieni yritys voi kasvattaa mainettaan? H&V Opas julkaistu! "Hyvä tuote myy itse itsensä" Näitä ja samankaltaisia lauseita toistellaan paljon. Vaikka niissä…

    H&V Spotlights 22-2018

    Miten pieni yritys voi kasvattaa mainettaan? H&V Opas julkaistu! "Hyvä tuote myy itse itsensä" Näitä ja samankaltaisia lauseita toistellaan paljon. Vaikka niissä…

  • H&V Spotlights 23-2018

    H&V Spotlights 23-2018

    H&V Valmennuksia Edunow-palvelussa! Suositut valmennuksemme ja koulutuksemme ovat saatavilla nyt Edunow-palvelun kautta! H&V DigiEnsin Sisältötehdas -valmennus luo digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimin yritykseesi, H&V…

    H&V Spotlights 23-2018

    H&V Valmennuksia Edunow-palvelussa! Suositut valmennuksemme ja koulutuksemme ovat saatavilla nyt Edunow-palvelun kautta! H&V DigiEnsin Sisältötehdas -valmennus luo digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimin yritykseesi, H&V…

  • H&V Spotlights 24-2018

    H&V Spotlights 24-2018

    Digi viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ytimessä! Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhtenäinen johtaminen on hyvä rakentaa digitaalisen sisällön ympärille. Digisisällöt, oli sitten kyse…

    H&V Spotlights 24-2018

    Digi viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ytimessä! Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhtenäinen johtaminen on hyvä rakentaa digitaalisen sisällön ympärille. Digisisällöt, oli sitten kyse…

  • H&V Spotlights 25-2018

    H&V Spotlights 25-2018

    Monikanavaisuuden Wake Up Call! Maailma muuttuu, viestintä sekä markkinointi integroituvat entistä tehokkaammin myyntiin. Me kutsumme sitä oman, ostetun sekä ansaitun median hallinnaksi.…

    H&V Spotlights 25-2018

    Monikanavaisuuden Wake Up Call! Maailma muuttuu, viestintä sekä markkinointi integroituvat entistä tehokkaammin myyntiin. Me kutsumme sitä oman, ostetun sekä ansaitun median hallinnaksi.…

  • H&V Spotlights 38-2018

    H&V Spotlights 38-2018

    Tunnettuuden ja myynnin buustia videolla Yritys- ja tuotetason videot ovat kuuminta hottia. Videotuotannot eivät kuitenkaan näennäisestä helppoudestaan huolimatta ole läpihuutojuttuja, vaan vaativat…

    H&V Spotlights 38-2018

    Tunnettuuden ja myynnin buustia videolla Yritys- ja tuotetason videot ovat kuuminta hottia. Videotuotannot eivät kuitenkaan näennäisestä helppoudestaan huolimatta ole läpihuutojuttuja, vaan vaativat…

  • H&V Spotlights 39-2018

    H&V Spotlights 39-2018

    H&V DigiEnsin ToneOfVoiceViestintästrategian ydinviestien ja arkipäivän viestintämateriaalien välisen kuilun yli johtaa yksi silta: tone of voice, eli tyyli, jolla viesti esitetään. Kirkkainkaan…

    H&V Spotlights 39-2018

    H&V DigiEnsin ToneOfVoiceViestintästrategian ydinviestien ja arkipäivän viestintämateriaalien välisen kuilun yli johtaa yksi silta: tone of voice, eli tyyli, jolla viesti esitetään. Kirkkainkaan…

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Köydenpunojankatu 7 A 1, 00180 Helsinki

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

003709970222

Maventa (003721291126)

0997022-2