H&V blogi

Asiakaskokemuksen haasteet ja mahdollisuudet



Jokaisen yrityksen liiketoiminnan kasvattamiselle keskeisen asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvitaan riskinottoa, uudenlaisia toimintamalleja, laaja-alaista yhteistyötä eri tahojen kanssa ja rohkeutta. Hyvä keino liiketoiminnan kehittämiseen on ymmärtää syvemmin asiakasta ja hänen tarpeitaan ostoprosessin aikana.

Oma, ostettu ja ansaittu media hallintaan



Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistymisen yksi ulottuvuus on kokonaisvaltaisempi ote oman, ansaitun ja ostetun median hallintaan. Miten tällainen ote käytännössä otetaan? Kuinka sitoutetaan ennen omissa siiloissaan touhunnut tiimi yhteiseen tekemiseen?

Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa, on nykyään paljon. Lisäksi näissä kanavissa on kysyntää asiantuntevalle sisällölle. Lähtökohtaisesti asiantuntijayrityksellä siis pitäisi olla hyvä tilanne. Mistä kenkä siis puristaa?

H&V:n Spotlights ja uusi kotisivu!



Aloitamme vuoden 2018 uudella Spotlights-uutiskirjeellä, some-kanaviemme aktivoinnilla sekä kotisivun uudistuksella. Spotlights nostaa esille ajankohtaisia aiheita sekä ilmiöitä. Uudistuneen kotisivumme ja kattavan tuotetarjontamme voit käydä tsekkaamassa osoitteessa www.harkonsalovesa.fi.

Aloitamme vuoden 2018 uusituilla kotisivuilla. Olemme nostaneet keskiöön monikanavaisen palvelutarjoomamme: autamme yritystäsi hallitsemaan niin oman, ansaitun kuin ostetun näkyvyyden ja sisällöntuotannon.

Tässä on meidän vuoden 2018 pääteemat. Upeita, uusia juttuja tulossa, pysykää kanavalla!

Hostaamme palvelumuotoiluun keskittyvää Human Centered Design -verkkokurssin Espoon liveryhmää, kuva eiliseltä – hauskaa oli!

Kaikista viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ammattitermeistä huolimatta perusongelma yrityksillä tyypillisesti on: meitä ei tunneta. Harkonsalo&Vesan Mikko Sillanpää käsittelee tätä aihetta Loyalisticin Antti Pietilän kanssa Loyalisticin videoblogissa

Vietimme hauskan ja mielenkiintoisen aamun Mikko Sillanpään ja Loyalisticin Antti Pietilän johdattaessa puhetta ajankohtaisiin teemoihin yhtenäisen myynnin, markkinoinnin ja viestinnän tekemisestä sosiaalisten kuplien aikakaudella.

Sain tilaisuuden haastatella yhden suurimman kansainvälisen suorahakutoimiston, The Taplow Groupin, vetäjää Mark Firthiä. Puhuimme personal brandingistä, eli henkilöbrändistä ja –brändyksestä.

Tähän aikaan vuodesta saa unelmoida ja toivoa! Haluaisimmekin kuulla juuri sinun näkemyksesi unelmien viestintätoimistokumppanista. Millainen yhteistyön ja palveluvalikoiman pitäisi olla sinun mielestäsi?

Haemme kasvavaan joukkoomme new business -orientoitunutta uuden ajan markkinointiviestinnän konsulttia.

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Köydenpunojankatu 7 A 1, 00180 Helsinki

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

003709970222

Maventa (003721291126)

0997022-2