H&V blogi

H&V MyMedia haltuun -seminaari, puhujien esittely



Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistyminen liiketoimintaa edistäväksi kokonaisuudeksi on tapahtumassa. Näiden kolmen erilaisen alan yhtenäisen johtamisen käytännöllinen viitekehys on ajatella kokonaisuutta asiakaspolun sekä oman, ansaitun ja ostetun median kautta.

Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhtenäinen johtaminen



Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistyminen liiketoimintaa edistäväksi kokonaisuudeksi on tapahtumassa kovaa vauhtia. Tämä muutos tulee jakamaan yritykset menestyjiin ja häviäjiin. Näiden kolmen erilaisen alan yhtenäisen johtamisen käytännöllinen viitekehys on ajatella kokonaisuutta asiakaspolun sekä oman, ansaitun ja ostetun median kautta.

Kohti digitaalista palveluliiketoimintaa -seminaarisarja pk-yritysten ylimmälle johdolle


Digitaaliset keinot ovat avain kilpailuedun saavuttamiseen ja kasvuun palveluliiketoiminnassa. Niiden avulla voit valloittaa uusia markkinoita, jotka perinteisin keinoin eivät olisi valloitettavissa. H&V kumppaneineen järjestää aiheesta neljän iltapäivän mittaisen seminaarisarjan huhti- ja toukokuussa 2018 Helsingissä.

Video viestinnässä



Keskustelin hiljattain videosta viestintävälineenä kokeneen ohjaaja/tuottaja Tommi Lipposen (Close-up Filmituotanto, www.close-up.fi) kanssa. Käsittelimme videon mahdollisuuksia yrityksen tuloksen rakentamisessa sekä onnistuneen kaupallisesti mielekkään videon tuottamisen haasteita. Tiivistin keskustelemme teemat viiteen kysymykseen, joihin Tommi vastasi blogikirjoituksen muodossa.

H&V MyMedia haltuun seminaari – Lisää myyntiä yhdistämällä oma, ansaittu ja ostettu media



Viimeistään nyt on aika muovata strategista ja operatiivista toimintaa markkinoinnin, viestinnän ja myynnin välillä. Osallistumalla huhtikuun seminaariimme saat tehokkaan kokonaiskuvan siitä, millaisilla elementeillä voidaan vaikuttaa ansaittuun mediaan ja miten lopulta syntyy mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin. Tarjoamme sinulle seminaarissa konkretiaa ja ratkaisuja oman, ansaitun ja ostetun median osalta. Saat mukaasi tuhdin pakillisen lisätyökaluja ja vinkkejä, joilla voit monikanavaisesti viestiä yrityksestäsi sekä tuotteistasi – verkostoitumista unohtamatta.

Tilaisuus on suunnattu liiketoimintajohdolle, viestijöille, myynnille sekä markkinoijille.




IPRN-verkosto kasvaa vauhdikkaasti! IPRN-verkoston viestintätoimistoja on nyt 60 kaupungissa ympäri maailmaa. Itsenäisten viestintätoimistojen verkoston IPRN:n koko kasvoi neljäänkymmeneen jäsentoimistoon vuoden 2017 aikana ja vuosi 2018 lupaa myös laajenemista uusien jäsenhakemusten myötä.

Voiko B2B-yritys olla mediaseksikäs? Kysymykseen lyhyt vastaus kuuluu: kyllä voi ja myös on lähtökohtaisesti. Tämä johtuu siitä, että asiantuntijuus on aina kiinnostavaa. Kuitenkin tilanne on se, että kaikista yrityksistä ei kirjoiteta mediassa yhtä paljon. Miksi?

H&V MyMedia haltuun seminaari – Lisää myyntiä yhdistämällä oma, ansaittu ja ostettu media



Viimeistään nyt on aika muovata strategista ja operatiivista toimintaa markkinoinnin, viestinnän ja myynnin välillä. Osallistumalla huhtikuun seminaariimme saat tehokkaan kokonaiskuvan siitä, millaisilla elementeillä voidaan vaikuttaa ansaittuun mediaan ja miten lopulta syntyy mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin. Tarjoamme sinulle seminaarissa konkretiaa ja ratkaisuja oman, ansaitun ja ostetun median osalta. Saat mukaasi tuhdin pakillisen lisätyökaluja ja vinkkejä, joilla voit monikanavaisesti viestiä yrityksestäsi sekä tuotteistasi – verkostoitumista unohtamatta.

Tilaisuus on suunnattu liiketoimintajohdolle, viestijöille, myynnille sekä markkinoijille.

Kannattaako medianäkyvyyttä tavoitella?



Onko medianäkyvyys myynnin kannalta turhaa? Eikö se kuitenkin ole kustannustehokkain tapa hankkia tunnettuutta? Miksi viestintästrategiaan pitäisi panostaa 5–10 kertaa enemmän euroja ja aikaa, kuin mikä tuntuu järkevältä? Uusimmassa videoblogissa ravistelemme yleisiä käsityksiä lehdistöviestinnästä erityisesti pienen b2b-yrityksen näkökulmasta.

Asiakaskokemuksen haasteet ja mahdollisuudet



Jokaisen yrityksen liiketoiminnan kasvattamiselle keskeisen asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvitaan riskinottoa, uudenlaisia toimintamalleja, laaja-alaista yhteistyötä eri tahojen kanssa ja rohkeutta. Hyvä keino liiketoiminnan kehittämiseen on ymmärtää syvemmin asiakasta ja hänen tarpeitaan ostoprosessin aikana.

Oma, ostettu ja ansaittu media hallintaan



Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistymisen yksi ulottuvuus on kokonaisvaltaisempi ote oman, ansaitun ja ostetun median hallintaan. Miten tällainen ote käytännössä otetaan? Kuinka sitoutetaan ennen omissa siiloissaan touhunnut tiimi yhteiseen tekemiseen?

Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa, on nykyään paljon. Lisäksi näissä kanavissa on kysyntää asiantuntevalle sisällölle. Lähtökohtaisesti asiantuntijayrityksellä siis pitäisi olla hyvä tilanne. Mistä kenkä siis puristaa?

H&V:n Spotlights ja uusi kotisivu!



Aloitamme vuoden 2018 uudella Spotlights-uutiskirjeellä, some-kanaviemme aktivoinnilla sekä kotisivun uudistuksella. Spotlights nostaa esille ajankohtaisia aiheita sekä ilmiöitä. Uudistuneen kotisivumme ja kattavan tuotetarjontamme voit käydä tsekkaamassa osoitteessa www.harkonsalovesa.fi.

Aloitamme vuoden 2018 uusituilla kotisivuilla. Olemme nostaneet keskiöön monikanavaisen palvelutarjoomamme: autamme yritystäsi hallitsemaan niin oman, ansaitun kuin ostetun näkyvyyden ja sisällöntuotannon.

Tässä on meidän vuoden 2018 pääteemat. Upeita, uusia juttuja tulossa, pysykää kanavalla!

Hostaamme palvelumuotoiluun keskittyvää Human Centered Design -verkkokurssin Espoon liveryhmää, kuva eiliseltä – hauskaa oli!

Kaikista viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ammattitermeistä huolimatta perusongelma yrityksillä tyypillisesti on: meitä ei tunneta. Harkonsalo&Vesan Mikko Sillanpää käsittelee tätä aihetta Loyalisticin Antti Pietilän kanssa Loyalisticin videoblogissa

Vietimme hauskan ja mielenkiintoisen aamun Mikko Sillanpään ja Loyalisticin Antti Pietilän johdattaessa puhetta ajankohtaisiin teemoihin yhtenäisen myynnin, markkinoinnin ja viestinnän tekemisestä sosiaalisten kuplien aikakaudella.

Sain tilaisuuden haastatella yhden suurimman kansainvälisen suorahakutoimiston, The Taplow Groupin, vetäjää Mark Firthiä. Puhuimme personal brandingistä, eli henkilöbrändistä ja –brändyksestä.

Tähän aikaan vuodesta saa unelmoida ja toivoa! Haluaisimmekin kuulla juuri sinun näkemyksesi unelmien viestintätoimistokumppanista. Millainen yhteistyön ja palveluvalikoiman pitäisi olla sinun mielestäsi?

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Köydenpunojankatu 7 A 1, 00180 Helsinki

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

003709970222

Maventa (003721291126)

0997022-2