H&V blogi

Ilmainen webinaari: Näkyvyyden nostaminen medialuokkaan, pe 17.8.2018 klo 10–11



Järjestämme yhdessä Loyalisticin kanssa elokuussa webinaarin pk-yrityksen näkyvyyden nostamisesta medialuokkaan. Tule mukaan pe 17.8. klo 10–11 ja ota syyskauden alkuun käyttöösi parhaat vinkit medianäkyvyyden rakentamiseksi! Mukaan mahtuu vielä muutama osallistuja, joten varaa paikkasi heti – webinaari täyttyy nopeasti.

Kukapa ei haluaisi yritykselleen positiivista medianäkyvyyttä? Medianäkyvyys ei kuitenkaan synny yhdellä puhelinsoitolla, paitsi ehkä sankaritarinoissa. Fakta on, että aniharva yritys tai henkilö on synnynnäisesti mediaseksikäs. Pelko kuitenkin pois: mediaseksikkyys ja näkyvyys mediassa vaatii vain työtä, ei ihmeitä.

Ensinnäkin tarvitaan suunnitelmallisuutta: usein on harjoiteltava ja saatava näkyvyyttä pienemmissä medioissa ennen kuin kelpaa isommille. On ymmärrettävä, mikä on se tarina, joka mediaa kiinnostaa, mitkä ovat ne pääviestit, joista tarina kumpuaa, ja miten tarina jatkuu seuraavaan juttuun.

Toisaalta medianäkyvyydestä ei ole hyötyä, ellei perusta ole kunnossa. Mitäpä niistä sivuvierailijoista, joita näkyvyydellä saadaan, jos ne eivät käänny myyntieuroiksi joko suoraan tai epäsuorasti. Medianäkyvyys avaa menestyksen portit vain niille, jotka toimivat oikein.

Webinaarimme aihe onkin: Miten pk-yrityksen kannattaa lähteä mediaa valloittamaan.

Webinaarin asiantuntijoina ovat Antti Pietilä (Loyalistic) ja Mikko Sillanpää (H&V Viestintätoimisto).

Sisältö:

  1. Ensin oma perusta kuntoon, mistä aloittaa ja mitä pitää tehdä?
  2. Sitten oma sisällöntuotanto rullaamaan. Vinkit sisällöntuotantoon.
  3. Medianäkyvyyden perusteet, miten näkyvyyttä saadaan?
  4. Jatkuvuuden ja toiston merkitys.

Webinaari on suunnattu erityisesti B2B-yrityksille.

Mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä, joten varaa paikkasi heti – webinaarimme täyttyvät yleensä nopeasti.

P.S. Järjestämme lokakuussa seuraavan H&V Aamu -tapahtuman, jossa aiheenamme on H&V MyMedia - viesti menee varmasti läpi. Tapahtuman tiedot julkistetaan ja virallinen ilmoittautuminen avataan pian.


Harkonsalo&Vesa on uuden ajan viestintätoimisto. Yhdistämme oman, ansaitun ja ostetun median tehokkaaksi liiketoimintaa palvelevaksi kokonaisuudeksi. Asiakaslähtöisen viestintästrategian laatiminen kannattaa aloittaa H&V Maine Maineluotain-tutkimuksella, joka kertoo mainepositiosi ja millä erottaudutaan kilpailussa positiivisesti. H&V Maine Viestintästrategiassa muotoillaan ydinviestit sekä määritellään viestinnän ja markkinoinnin kanavat ja toimintasuunnitelma niihin. Kanavakohtaisesti käytännön työhön edetään esimerkiksi H&V Maine Mediasuhteet -palvelun avulla. Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme luomaan yrityksellesi sopivan asiakaslähtöisen viestintästrategian!
Tietoja kirjoittajasta
Mikko Sillanpää
Toimitusjohtaja
050 - 331 5279
mikko.sillanpaa@harkonsalovesa.fi
Mikko on kokenut viestintäkonsultti. Antiikin kulttuurihistoria ja retoriikan teoria yhdessä yli 20-vuotisen markkinoinnin ja viestinnän kokemuksen kanssa antaa erinomaisen pohjan tutkia, analysoida ja ratkaista käytännön tasolla viestinnän ja markkinoinnin haasteita. Mikon motto on: "Viam aut inveniam aut faciam!"

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Köydenpunojankatu 7 A 1, 00180 Helsinki

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

003709970222

Maventa (003721291126)

0997022-2