PALVELUT

H&V PR

H&V BRAND

H&V DIGI

H&V CONSULTING

H&V PR Asiakasviestintä

Jatkuva suunnitelmallinen viestintä asiakkaiden ja muiden yrityksen tärkeiden sidosryhmien kannalta on yrityksen viestinnän peruskiviä. Autamme sinua toimimalla kumppaninasi asiakas- ja sidosryhmäviestinnässä.

Asiakas- ja sidosryhmäviestintä voi tapahtua monin eri tavoin: asiakaskirjeen, asiakaslehden, verkkosivujen, blogien tai sosiaalisen median kautta. Suunnittelemme yhdessä kanssasi asiakasviestinnän painotukset, keinot ja tekemisen määrän sekä toteutamme suunnitelman ja raportoimme sinulle tuloksista – aina kustannustehokkaasti.

H&V PR Maineluotain on usein alkupiste tuloksellisen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V Digi Maineluotain Online -tutkimuksessa tutkitaan yrityksesi tai brändisi positiota onlinemaailmassa ja sosiaalisessa mediassa.

Maineluotain-tutkimuksen jälkeen edetään usein H&V PR Viestintästrategia ja/tai H&V Digi Sisältöstrategia (tai näiden yhdistelmään), jossa päätetään viestinnän ja markkinoinnin kanavat. Brändin ja visuaalisen ilmeen suunnittelussa auttaa H&V BrandDesign-palvelumme. Kanavakohtaisesti käytännön työhön edetään esimerkiksi H&V Digi SisältöH&V Digi Verkkomainonta FullboundH&V PR MediasuhteetH&V PR Asiakasviestintä tai H&V PR Yhteiskunta -palvelujen avulla. Toimivien mediasuhteiden pohjaksi suosittelemme H&V Consulting Mediakoulutus -koulutusta.

Inka Elinor Pakarinen

Markkinointiviestinnän asiantuntija

Onnistuneelle kommunikaatiolle omistautunut antiikin filologian opiskelija. Kielitieteen ja taiteen tarkoituksenmukainen yhdistely sekä empaattinen lähestyminen viestintään varmistaa, ettei viesti vain mene perille, vaan resonoi. Elinor on kokenut ammattilainen erikoisalueinaan lehdistöviestintä ja sosiaalinen media.

Motto: Jos voit avata solmun kielelläsi, älä käytä hampaita.

... Lähetä viesti ......... Soita...