Paraskaan sisältö ilman näkyvyyttä ei tuo liiketoiminnalle toivottuja tuloksia. Toisinaan oman ja ansaitun median tuoma näkyvyys ei riitä ja tarvitaan tueksi ostettua näkyvyyttä. Näistä tehokkainta on verkkomainonta eri muodoissaan.
Verkkomainonnan ostaminen on helppoa, mutta ennen päätöstä panostuksista tulisi miettiä tavoitteita ja tarpeita. Vaihtoehtoja on paljon, ja me autamme analysoimaan kustannustehokkaimman vaihtoehdon ja rakentamaan tehokkaimman kampanjan tavoitteiden saavuttamiseksi.
Esimerkiksi yleistä näkyvyyttä ja paljon liikennettä verkkopalveluun tuova online mediamainonta tai Google-mainonta eivät aina ole kustannustehokkaita vaihtoehtoja. Jos tavoitellaan tunnettuuden kasvattamista kohdennetummin, saattaa esimerkiksi natiivimainonta olla parempi vaihtoehto. Jos tavoitteena on tarkasti määritelty kohderyhmä, kannattaa usein luottaa koukuttavan sisällön ja sosiaalisen median sponsoroidun näkyvyyden yhdistelmään.
Perinteisten inbound- ja outbound-termien sijaan suosittelemme markkinointiviestinnän ajatusmalliksi fullbound-mallia, jossa viestintä, markkinointi ja myynti yhdistyvät ketteräksi tekemiseksi. Suunnittelemme ja luomme sisällön, rakennamme sille näkyvyyden ja tuomme avuksesi prosessin, jossa markkinointiautomaatioon perustuen tuotetaan kontakteja myyntiprosessiisi.
H&V Digi Verkkomainonta Fullbound käsittää markkinointiviestinnän sisältöjen, kuten esimerkiksi ladattavien oppaiden, suunnittelun ja tuotannon avaimet käteen -periaatteella. Rakennamme esimerkiksi natiivi- tai Google-mainonnan keinoilla näkyvyyden sisällöllesi ja rakennamme markkinointiautomaation prosessin, jolla saadut kontaktit hoivataan eteenpäin myyntiprosessissasi.