PALVELUT

H&V PR

H&V BRAND

H&V DIGI

H&V CONSULTING

H&V Digi Analytiikka

Digitaalisen viestinnän olennainen kulmakivi on analytiikka. Oikeanlaisen mittariston suunnittelu, rakentaminen ja käyttö vaatii aina asiantuntemusta.

H&V Digi Analytiikka -palvelu on tarpeisiisi suunnitellun ja rakennetun online-analytiikan kokonaispalvelu. Tutkimme liiketoimintasi kannalta olennaiset mitattavat asiat ja teknisen ympäristön mahdollisuudet. Tämän jälkeen rakennamme sovitun kokonaisuuden teknisen toteutuksen ja opastamme sen käytössä. Teemme analytiikan antaman tiedon pohjalta raportteja, yhteenvetoja ja kehityssuosituksia analytiikan antaman tiedon pohjalta sovitulla aikavälillä .

H&V PR Maineluotain on usein alkupiste tuloksellisen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V Digi Maineluotain Online -tutkimuksessa tutkitaan yrityksesi tai brändisi positiota onlinemaailmassa ja sosiaalisessa mediassa.

Maineluotain-tutkimuksen jälkeen edetään usein H&V PR Viestintästrategia ja/tai H&V Digi Sisältöstrategia (tai näiden yhdistelmään), jossa päätetään viestinnän ja markkinoinnin kanavat. Brändin ja visuaalisen ilmeen suunnittelussa auttaa H&V BrandDesign-palvelumme. Kanavakohtaisesti käytännön työhön edetään esimerkiksi H&V Digi SisältöH&V Digi Verkkomainonta FullboundH&V PR MediasuhteetH&V PR Asiakasviestintä tai H&V PR Yhteiskunta -palvelujen avulla. Toimivien mediasuhteiden pohjaksi suosittelemme H&V Consulting Mediakoulutus -koulutusta.

Mikko Sillanpää

CEO - markkinointiviestinnän asiantuntija

Antiikin kulttuurihistoria ja retoriikan teoria yhdessä yli 20-vuotisen markkinoinnin ja viestinnän kokemuksen kanssa antaa erinomaisen pohjan tutkia, analysoida ja ratkaista käytännön tasolla viestinnän ja markkinoinnin haasteita. Mikko on kokenut ammattilainen erikoisalueinaan kriisiviestintä ja kansainvälinen markkinointiviestintä.

Motto: Aut viam veniam aut faciam!

... Lähetä viesti ......... Soita...