Kriisiviestinnän koulutuksessa tuomme käyttöösi kattavan kokonaiskuvan yrityksen kriisiviestinnän parhaista käytänteistä. Koulutus on ensisijaisesti tarkoitettu ylimmälle yritysjohdolle.
Koulutuksessa käymme läpi kriisitilanteiden viestinnän perushaasteet ja niiden ratkaisumallit, joista yrityksen johdon on syytä olla tietoinen. Lisäksi käymme läpi kuvitteellisen kriisitilanteen, jolla konkretisoidaan opittuja toimintatapoja.
Koulutus tapahtuu kaksivaiheisesti:
1. Kriisitilanteiden hallinta (3h)
- Millaisia kriisitilanteet ovat, miten niitä hallitaan?
- Viestintä kriisitilanteissa: mitä, milloin ja miksi?
- Oman organisaation kriisiviestinnän ohjeistus.
2. Kriisitilanneharjoitus (2h)
- Kriisitilanneharjoitus
- Jälkiarviointi
Välitöntä kriisiviestinnän apua tarjoamme H&V Kriisi Kriisinhallinta -palvelumme kautta, 24h puhelinnumero: 020 – 741 6940.