Brändäys ja viestintä jatkuvan muutoksen markkinoilla. H&V:n uusi Brand Design -palvelukokoelma!
Brändin luominen ja re-brändäys ovat jokaiselle organisaatiolle olennainen tarve. Brändäys erottaa organisaatiosi muista ja luo asiakaslupauksen. Oman äänen, visuaalisen ilmeen ja ydinviestin löytäminen ja selkeyttäminen asiakkaalle on ensimmäisiä ja viimeisimpiä ongelmia, joita yrityksenä täytyy ratkoa. Pelkkä asiakkaan tavoittaminen ei riitä, jos positiivisia tunteita ei onnistu herättämään, ydinviesti on hukassa tai se ei vastaa todellisuutta. Kuinka yritys voi tehdä viestinnästään näkyvää, ihmislähtöistä ja ymmärrettävää kohdeyleisölleen? Näemme tämän tarpeen, ja uskomme, että ihmiskeskeisen lähestymistavan inspiroima empatiaan ja luovuuteen perustuva suunnitteluprosessi on ratkaisu tähän.
Usein sanotaan, että hyvä tuote puhuu puolestaan, mutta sen paikkansapitävyyttä nykyajan kulutusmaailmassa on hankalaa tukea. Moderni kuluttaja tekee ostopäätöksiä tunteellisesti. Esimerkiksi organisaation osoittamat arvot ja niiden avoimuus ovat olennainen vaikuttaja. Kuluttajalla on vapaus ja valtuus valikoida tuotteensa ja palvelunsa, ja ostopäätöksensä hän joutuu tekemään usein kymmenien, jopa satojen samankaltaisten palvelutuottajien välillä. Erottuakseen positiivisesti tästä potentiaalisten asiakkaiden kohtaamasta viestintäkakofoniasta täytyy tunnistaa, mitä asiakas kohtaamaltaan viestinnältä toivoo, etsii ja tarvitsee. Mikä resonoi juuri sinun yrityksesi kohderyhmissä?
H&V:n tarjoama uusi Brand Design -palveluvalikoima on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat luoda, kirkastaa tai päivittää brändäystään viestinnässään ja visuaalisessa ulosannissaan. Yrityksen brändin on syytä olla tunnistettava ja ajankohtainen erottuakseen edukseen nykymaailman monikanavaisessa viestintävirrassa. Tarkoituksemme on luoda yhdessä yritykselle yhtenäinen brändi, joka asettaa asiakassuhteen ja asiakkaan tarpeet keskiöön.
H&V Brand Design -palvelukokonaisuudet käytännössä

- Toimintasuunnitelman ja brändiohjeiston laatiminen
- Esivalmistelut yhteistyössä yrityksen kanssa; luodaan yhdessä oman näköinen ja kuuloinen brändi!
- Ammattitaitoinen vaiheittainen design-prosessi, palvelukokonaisuudesta riippuen sisältäen logo, sosiaalisen median profiilikuvat, verkkosivut, käyntikortit, värimaailma, fontit…
- Visuaalisen ilmeen luominen ja hyväksyminen
- Uuden ilmiasun finalisointi ja tuottaminen/julkistaminen eri alustoilla
Valitse kolmen H&V Brand Design-palvelukokonaisuutemme välillä yrityksellesi sopiva paketti:
Brand Design -palvelu sisältää
- Brändiohjeisto, logo, sosiaalisen median profiilikuvat, grafiikat, käyntikortit, värimaailma ja fontit
Vaihtoehtoisia palveluita:
- Verkkosivujen luominen tai päivittäminen sisältäen ulkoasun suunnittelun ja toteutuksen sekä mahdollisen domainin varaamisen
- Visuaalinen pohja esitelmille
- Paperipohjaiset toimistotarvikkeet
Brand Essentials -palvelu sisältää
- Brändiohjeisto, logo, sosiaalisen median profiilikuvat
Brand Refresh -palvelu sisältää
- Brändiohjeisto, logo, sosiaalisen median profiilikuvat, verkkosivujen päivittäminen sisältäen ulkoasun suunnittelun ja toteutuksen
Millaista on ihmiskeskeinen brand-suunnittelu H&V:llä?
Me H&V:lla tarjoamme yrityksellesi ammattimaisen ja ihmislähtöisen otteen suunnitteluprosessiin. Viestinnän ja designin asiantuntijamme ovat kerryttäneet vuosia kokemusta oman, ansaitun ja ostetun median toteutuksesta ja asiakassuhteista, sekä luoneet toimivimman yhteistyösuunnitelman ja -mallin varmistaaksemme, että yrityksesi ydinviesti välittyy myös asiakkaillesi. Meidän asiantuntijuudellamme ja pohjatiedoillamme yhteistyössä kanssasi luomme brändin, joka tavoittaa ja vastaa kohderyhmäsi tarpeita – jotta sinä voit keskittyä olennaiseen.
H&V Brand Design -palvelukokoelma on suunniteltu auttamaan organisaatiota brändäytymään tarkoituksenmukaisesti ja erottuvasti markkinoilla. Toteutamme yrityksesi ydinviestin tuomisen esiin kohderyhmien tarpeita seuraten, sen ansaitsemalla laatu- ja näkyvyystasolla viestintäkanavillasi, jotta viestisi välittyy juuri sinun näköisenäsi.
H&V PR Maineluotain on usein alkupiste tuloksellisen viestinnän ja markkinoinnin kehittämiseen. H&V Digi Maineluotain Online -tutkimuksessa tutkitaan yrityksesi tai brändisi positiota onlinemaailmassa ja sosiaalisessa mediassa.
Maineluotain-tutkimuksen jälkeen edetään usein H&V PR Viestintästrategia ja/tai H&V Digi Sisältöstrategia (tai näiden yhdistelmään), jossa päätetään viestinnän ja markkinoinnin kanavat. Kanavakohtaisesti käytännön työhön edetään esimerkiksi H&V Digi Sisältö, H&V Digi Verkkomainonta Fullbound, H&V PR Mediasuhteet, H&V PR Asiakasviestintä tai H&V PR Yhteiskunta -palvelujen avulla. Toimivien mediasuhteiden pohjaksi suosittelemme H&V Consulting Mediakoulutus -koulutusta.
Seuraa ja käy tykkäämässä meistä Instagramissa, LinkedInissä ja Facebookissa.