Mikko Sillanpää
20.12.2020

H&V Spotlights 52-2020

Katsaus vuoteen 2020 – vuoden valitut

Kuten me kaikki tiedämme, vuosi 2020 mullisti monilta osin normimme, markkinat ja työskentelytapamme. Se ei kuitenkaan tarkoita, että toimintamme olisi pysähtynyt – päinvastoin me vaihdoimme suuremman vaihteen silmään. Ennen ajatusten suuntaamista tulevaan onkin hyvä pysähtyä ja katsoa taakseen – tarkastella sitä, mitä kaikkea vuoteen 2020 kuului.


Vuoden valitut

Vuoden kirja: Freestyler Suunnitelmia & Sattumia (Marko Alanko & Susanna Ruuhilahti)
Freestyler on käytännönläheinen businesskirja, joka yhdistää viihdemaailman ilmiöiden rakentamisen yritysmaailman kiemuroihin viihdyttävällä tavalla.

Vuoden blogikirjoitus: Lähes jokainen suomalainen journalisti etsii taustatietoa eri verkkolähteistä
Vuoteen mahtui monia teemoja, ja käsittelimme blogiosiossamme esimerkiksi jo aiemmin mainittua kirjaprojektia ja koronan vaikutuksia viestintään ja markkinointiin. Vuoden blogitekstiksi kuitenkin valikoitui kirjoitus, joka on ajankohtainen vuodesta toiseen – ansaitun näkyvyyden saavuttaminen. Verkkonäkyvyys kotisivuilta someen on keskeistä yrityksen ansaitun näkyvyyden kannalta, joten siihen todella kannattaa panostaa.

Vuoden podcast: Media Hacking
Oman, ostetun ja ansaitun median perusteet ovat nyt myös kuunneltavassa muodossa!

Vuoden tutkimus: Journalism in the Digital Era
Organisoimme yhdessä italialaisen kumppanitoimistomme kanssa kansainvälisen tutkimuksen, joka avaa journalistien työssään hyödyntämää sosiaalisen median käyttöä. Tutkimuksen mukaan esimerkiksi sosiaalisen median palveluiden käyttö eroaa huomattavasti eri maiden välillä. Sosiaalinen media on kuitenkin selkeästi yksi merkittävimmistä tietolähteistä journalistien työssä.

Kiitos matkassamme mukana olleille kuluneesta vuodesta.
Hyvää joulua ja menestyksekästä vuotta 2021!


H&V on uuden ajan viestintätoimisto
Yhdistämme oman, ansaitun ja ostetun median luovasti ja kasvatamme asiakkaamme liiketoimintaa. Muotoilemme kirkkaan ydinviestin, luomme sille ilmiasun ja rakennamme näkyvyyden kohderyhmissäsi!

Seuraa ja käy tykkäämässä meistä Instagramissa, LinkedInissä ja Facebookissa.

Mikko Sillanpää

CEO - markkinointiviestinnän asiantuntija

Antiikin kulttuurihistoria ja retoriikan teoria yhdessä yli 20-vuotisen markkinoinnin ja viestinnän kokemuksen kanssa antaa erinomaisen pohjan tutkia, analysoida ja ratkaista käytännön tasolla viestinnän ja markkinoinnin haasteita. Mikko on kokenut ammattilainen erikoisalueinaan kriisiviestintä ja kansainvälinen markkinointiviestintä.

Motto: Aut viam veniam aut faciam!

... Lähetä viesti ......... Soita...