Mikko Sillanpää
6.11.2019

H&V Spotlights 45-2019

Roast webinaari 28.11. klo 9–11

Vaivaako loppuvuoden kylmyys?

Pian sinuakin rupeaa kuumottamaan, kun liityt seuraamme kuuntelemaan Loyalisticin, Cuution ja H&Vn yhteistä markkinointiviestinnän Aamu-Roastia 28.11. klo 9-11.

Webinaarissa asiantuntijat jakavat ilmaisia vinkkejä ja teräviä näkemyksiä markkinointiviestintään.

Roastattaviksi valittujen yritysten markkinointia analysoidaan monipuolisesti ja kriittisesti. Polttavilla mielipiteillä otetaan kantaa niin ydinviestien iskevyyteen kuin verkkosivuston ja sosiaalisen median kokemukseenkin. Myös yritysten näkyvyys ja löydettävyys otetaan suurennuslasin alle. Muodostuuko yrityksen markkinointiviestinnästä saumaton kokonaisuus? Tuoko yrityksen viestintä tulosta? Käsittelyssä on kokonaisvaltaisesti yrityksen verkkoläsnäolo.

Poimi mukaasi oppeja, joita voi soveltaa helposti oman organisaation toimintaan ja nauti hyvin tehdyn työn hehkusta!

Esimerkkiyritysten kriittisestä tarkastelusta saa käytännönläheisiä oppeja omaankin toimintaan.

Webinaari on maksuton.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan webinaarin yleisöön tästä.

Jos haluat ilmoittaa yrityksesi roastattavaksi, ota yhteyttä Antti.Pietila@loyalistic.com. Roastattavat yritykset saavat ilmaisen asiantuntija-arvion.

Mikko Sillanpää

CEO - markkinointiviestinnän asiantuntija

Antiikin kulttuurihistoria ja retoriikan teoria yhdessä yli 20-vuotisen markkinoinnin ja viestinnän kokemuksen kanssa antaa erinomaisen pohjan tutkia, analysoida ja ratkaista käytännön tasolla viestinnän ja markkinoinnin haasteita. Mikko on kokenut ammattilainen erikoisalueinaan kriisiviestintä ja kansainvälinen markkinointiviestintä.

Motto: Aut viam veniam aut faciam!

... Lähetä viesti ......... Soita...