Mikko Sillanpää
7.9.2021

H&V Spotlights 42-2021

Väittämiä ja viestintäaarteita

Viestintään, mainontaan ja markkinointiin liittyy todella laaja kokonaisuus tietoa ja taitoa. Monikanavaisuus on samalla moninkertaistanut tarvittavan osaamisen määrän. Asiakkaamme kysyvät usein meiltä vinkkejä, ideoita ja neuvoja omaan tekemiseensä, ja olemmekin täällä blogissa jakaneet ideoita ja näkemyksiä sekä parhaita käytäntöjä. Lisäksi olemme vuoden verran julkaisseet viikoittaisia vinkkejä #viestintäaarre sosiaalisen median kanavissamme. Kannattaa myös tutustua kesäisiin Väitteitä markkinointiviestinnästä -videoihimme, joissa otamme kantaa ja jaamme vinkkejä useasti kuulemiimme väittämiin.

Viestintäaarteita – kerää koko sarja!

Viikoittaisissa viestintäaarteissamme olemme jakaneet jo melkein sata vinkkiä liittyen viestintään, markkinointiin ja mainontaan. Se on aika paljon, vai mitä? Tieto on arvokkainta pääomaa, ja tutkimalla viestintäaarteitamme saatat löytää yllättäviäkin asioita!

Löydät kaikki julkaistut Viestintäaarteet #viestintäaarre (LinkedIn, Facebook ja Instagram).

Väitteitä markkinointiviestinnästä – videosarja

Sarjan uusimmassa julkaistussa videossa asiantuntijamme Ilona ottaa kantaa usein kuultuun väitteeseen, että yrityksen kaiken mediasisällön pitäisi olla myyvää.

Katso kaikki julkaistut videot YouTube-soittolistaltamme! 

Kasvata myyntiäsi suositun MyMedian avulla! H&V:n tarjoama kokonaisvaltainen MyMedia-konsepti on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat kirkastaa oman, ostetun ja ansaitun median hallintaa monikanavaisessa maailmassa. MyMedia kasvattaa yrityksen tunnettuutta ja myyntiä yhdistämällä eri osa-alueet yhdeksi mediaksi. Tarjoamme käyttöösi konkreettiset työkalut ja toimintamallin.


Seuraa ja käy tykkäämässä meistä Instagramissa, LinkedInissä ja Facebookissa.

Mikko Sillanpää

CEO - markkinointiviestinnän asiantuntija

Antiikin kulttuurihistoria ja retoriikan teoria yhdessä yli 20-vuotisen markkinoinnin ja viestinnän kokemuksen kanssa antaa erinomaisen pohjan tutkia, analysoida ja ratkaista käytännön tasolla viestinnän ja markkinoinnin haasteita. Mikko on kokenut ammattilainen erikoisalueinaan kriisiviestintä ja kansainvälinen markkinointiviestintä.

Motto: Aut viam veniam aut faciam!

... Lähetä viesti ......... Soita...