H&V Team
6.10.2019

H&V Spotlights 41-2019

Markkinointiviestinnän perusteet -opas aloittavalle yritykselle

Markkinointiviestinnän kokonaisuus on laaja ja voi tuntua haastavalta päästä alkuun, kun on perustamassa uutta yritystä. Missä sosiaalisen median kanavissa kannattaa olla aktiivinen, minkälainen sisältö potentiaalisia asiakkaita voisi kiinnostaa, ja mikä on hyvä nimi yritykselle?

Toiminnan alkaessa kannattaa keskittyä perusasioihin. Markkinointiviestintä rakentuu sisällöstä ja näkyvyydestä. Sisältö ja näkyvyys ovat tiivis paketti, kumpikin on hyödytön ilman toista. Sisältö voidaan jakaa omaan, ostettuun ja ansaittuun mediaan. Kun tämän kolmijaon ymmärtää, on helpompi hyödyntää markkinointiviestinnän toimenpiteiden koko potentiaali. Näkyvyyden ansaitseminen vaatii suunnitelmallisuutta ja aikaa. Tulokset eivät synny yhdessä yössä.

H&V on koonnut aloittavalle yritykselle oppaan, joka avulla voi perehtyä markkinointiviestinnän perusasioihin. Pääset lukemaan oppaan tästä!

Kasvata myyntiäsi suositun MyMedian avulla! H&V:n tarjoama kokonaisvaltainen MyMedia-konsepti on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat kirkastaa oman, ostetun ja ansaitun median hallintaa monikanavaisessa maailmassa. MyMedia kasvattaa yrityksen tunnettuutta ja myyntiä yhdistämällä eri osa-alueet yhdeksi mediaksi. Tarjoamme käyttöösi konkreettiset työkalut ja toimintamallin.

Seuraa ja käy tykkäämässä meistä Instagramissa, LinkedInissä ja Facebookissa.

H&V Team

Motto:

... Lähetä viesti ......... Soita...