Mikko Sillanpää
9.4.2018

H&V Spotlights 15-2018

H&V MyMedia haltuun -seminaari, puhujien esittely

Myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistyminen liiketoimintaa edistäväksi kokonaisuudeksi on tapahtumassa. Näiden kolmen erilaisen alan yhtenäisen johtamisen käytännöllinen viitekehys on ajatella kokonaisuutta asiakaspolun sekä oman, ansaitun ja ostetun median kautta.

Miten johdetaan uutta myynnin, viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuutta?

Järjestämme ti 17.4. aamiaisseminaarin, jossa huippuasiantuntijat puhuvat oman, ansaitun ja ostetun median yhtenäisestä hallinnasta ja johtamisesta liiketoiminnan näkökulmasta.

MyMedia haltuun -seminaarissamme annetaan käyttöösi uudet kompaktit yhdistetyn myynnin, viestinnän ja markkinoinnin johtamisen strategiset työvälineet, käytännön vinkit arkipäivän tekemiseen, sekä luodaan katsaus alan kuumimpiin trendeihin analytiikan, sosiaalisen median sekä natiivimainonnan saroilta.

  • Opit kuinka myyntiä, viestintää ja markkinointia johdetaan asiakaspolkuajattelun kautta.
  • Opit kuinka oman, ansaitun ja ostetun median prosessi toimii arkipäivän osana.
  • Saat vinkit sosiaalisen median kanavien jalostamiseen omasta mediasta ansaittua näkyvyyttä tuoviksi kanaviksi.
  • Saat vinkit ostetun ja ansaitun median yhdistämisestä natiivimainonnan avulla tämän hetken tehokkaimmaksi kokonaisuudeksi.
  • Saat tilaisuuden verkostoitua.

Tilaisuus on suunnattu liiketoimintapäättäjille ja myynnin, viestinnän sekä markkinoinnin johdolle.

Tilaisuuden puheenvuorot

Harkonsalo&Vesa on uuden ajan viestintätoimisto. Yhdistämme oman, ansaitun ja ostetun median tehokkaaksi liiketoimintaa palvelevaksi kokonaisuudeksi. H&V MyMedia -palvelu on yritysten myynnin, viestinnän ja markkinoinnin yhdistävä kokonaisuus. Ota meihin yhteyttä, kerromme mielellämme lisää!

Mikko Sillanpää

CEO - markkinointiviestinnän asiantuntija

Antiikin kulttuurihistoria ja retoriikan teoria yhdessä yli 20-vuotisen markkinoinnin ja viestinnän kokemuksen kanssa antaa erinomaisen pohjan tutkia, analysoida ja ratkaista käytännön tasolla viestinnän ja markkinoinnin haasteita. Mikko on kokenut ammattilainen erikoisalueinaan kriisiviestintä ja kansainvälinen markkinointiviestintä.

Motto: Aut viam veniam aut faciam!

... Lähetä viesti ......... Soita...