H&V Spotlights 2-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Asiakastarina markkinointiviestinnän hitti vuonna 2019?
Uusi vuosi – uudet kujeet. Näinhän on tapana tokaista ja aloittaa uusi elämä monellakin eri osa-alueella. Mitä vuodesta 2018 noin yleisellä tasolla jäi sitten päällimmäisenä mieleen viestinnällisten asioiden näkökulmasta? Ainakin se, että sosiaalisen median kanavista löytyi edelleen paljon näkemystä eri alojen asiantuntijoilta mm. datan, markkinoinnin automaation ja mediaseurannan osalta. Harvakseltaan on kuitenkin saanut lukea konkreettisista luovista toimenpiteistä ja ratkaisuista – asiantuntijan kertomana.
H&V Spotlights 51-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Hyvää Joulua & Menestyksekästä Uutta Vuotta!
H&V:n kulunut vuosi sisälsi monta unohtumatonta sekä hienoa tarinaa ja kohtaamista. Tiimimme haluaa kiittää kaikkia yhteistyökumppaneita sekä asiakkaita kuluneesta vuodesta. Rakennetaan yhdessä tulevasta vuodesta vielä menestyksekkäämpi.
H&V Spotlights 50-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Tervetuloa glögille!
Tule tutustumaan glögi- ja piparitarjoilun lomassa meihin sekä uusiin toimitiloihimme.
H&V Spotlights 47-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Tunnelmia IPRN-verkoston kokouksesta Luxemburgista
Kansainvälisen IPRN (International Public Relations Network) -verkostomme Euroopan kokous pidettiin kuun alussa Luxemburgissa. Kokouksessa kohtasivat 25 eurooppalaisen viestintätoimiston edustajat, ja kuulimme mielenkiintoisia esityksiä palvelumuotoilun ja viestinnän yhtymäkohdista sekä toimittajatutkimuksen tuloksia.
H&V Spotlights 45-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Luova asiantuntijakirjoittaminen, eli miten asiantuntijat saadaan tuottamaan sisältöä?
Asiantuntijoiden täytyy tuottaa yhä enemmän markkinointiviestinnän materiaaleja ja asiantuntijatyön yleistyessä tarve kasvaa. Ongelman ytimenä on, että asiantuntijan tekemästä työstä ei voi tuottaa kunnollista materiaalia ilman asiaosaamista (jota ulkopuolisella kirjoittajalla ei ole) ja toisaalta asiantuntijateksteiltä edellytetään yhä korkeampaa tasoa niin kirjallisina tuotoksina kuin markkinointiviestinnän kannalta.