H&V Spotlights 40-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Katsojasta kokijaksi

Virtuaalitodellisuus, lyhyesti VR, yleistyy vauhdilla. Nykypäivänä kuluttajien on helppo ohittaa ja hiljentää digitaaliset mainokset, mutta kiinnostavan VR-sisällön kokeminen on henkilökohtainen päätös. Oikein käytettynä VR mahdollistaa suoran ja merkityksellisen kontaktin käyttäjään. Tämän kirjoituksen tarkoitus on kertoa VR:n nykytilasta, herättää lukijassa ideoita ja ajatuksia sekä näyttää esimerkkejä siitä, miten VR-teknologiaa käytetään eri puolilla maailmaa.
H&V Spotlights 39-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
Markkinoinnin instrumentit 2 lähestyy - varaa paikkasi nyt!

Suomen ensimmäinen oman, ostetun sekä ansaitun median viestintätoimisto Harkonsalo & Vesa ylpeänä esittää!
Markkinoinnin instrumentit 2 -aamu
H&V Spotlights 33-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Pakohuone purettuna

H&V:n tiimi lähti ideoimaan tulevaa syksyä kahden päivän kick-offille. Ohjelma oli tiivis sisältäen monia palavereja, ideointia ja ajatuksien vaihtoa, mutta myös rentoa yhdessä tekemistä ja toisiimme tutustumista. Nostan tarkempaan esittelyyn tiiminä läpikäydyn pakohuone-tehtävän, koska sen aikana syntyi monia uusia oivalluksia, jotka olisivat muuten varmasti jääneet yhteisesti kokematta.
H&V Spotlights 26-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Unohda chatbotit resurssien säästämistarkoituksessa – valjasta ne myyntiin

Chatbottien hyödyntäminen myynnin lisäämiseksi on selkeästi vuosien 2019–2020 suurimpia trendejä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin saralla. Aiheesta ovat kirjoittaneet jo mm. Forbes, Marketing Week ja Salesforce sekä kotimaisista toimijoista mm. Yle ja Markkinointi&Mainonta. Pyysimme markkinointiteknologiayritys Leadoon Santtu Kottilaa kertomaan tarkemmin chatbottien toimintamenetelmistä ja siitä, mihin niiden tehokkuus perustuu.
H&V Spotlights 25-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
The Globalisation of Public Relations

By: Nicole Capper, Managing Director of the South member agency - MANGO-OMC (Pty) Ltd.
Member, International Public Relations Network (IPRN)