H&V Spotlights 23-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Podcast – anna yrityksen äänen kuulua

Podcast on tehokas tapa tavoittaa kuulijoita. Ihmisten arki on yhä kiireisempää, ja podcastit antavat mahdollisuuden vaikuttaa silloin, kun blogien tai videoiden katsominen ei ole mahdollista. Ne myös tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden kasvattaa yrityksen brändiä ja avata yrityksen kulttuuria kuulijoille luontevasti rivien välistä.
H&V Spotlights 22-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Vinkit viestintään ja markkinointiin korona-aikana

Erilaiset pandemian leviämisen estämiseen tähtäävät toimenpiteet ovat aiheuttaneet monelle yritykselle muutoksia myyntiin, markkinointiin ja viestintään. Painopiste on siirtynyt etätapaamisiin ja verkkokauppaan. Myös ihmisten verkossa viettämä aika vuorokaudessa on kasvanut merkittävästi. Miten nämä muutokset vaikuttavat markkinointiin ja viestintään? Esittelemme ohessa muutamia vinkkejä maailmalta.
H&V Spotlights 21-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Ansaittu media – haasteet ja odotukset

H&V:n Media Hacking -podcast sarja käsittelee voittavaa viestintää ja markkinointia — oman, ostetun sekä ansaitun median näkökulmista. Podcastin kolmannessa osassa viestinnän asiantuntijat Mikko Sillanpää ja Marko Alanko käsittelevät ansaittua mediaa.
H&V Spotlights 20-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Business Finland: ”Mikään verkkokauppa ei myy ilman, että sitä markkinoidaan”

Markkinointisuunnitelman arvo on laajasti tunnustettu. Se, kuinka tärkeää hyvä markkinointisuunnitelma on yritykselle ja sen menestykselle, ilmenee jo siitä, että se mm. kuuluu Business Finlandin rahoituksessa hyväksyttäviin kuluihin. Business Finlandin omissa ohjeistuksissa sanotaankin osuvasti: ”Mikään verkkokauppa ei myy ilman, että sitä markkinoidaan.”
H&V Spotlights 19-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Kuinka henkilöstösi voi etätyön aikakaudella?
