International Public Relations Network -uutisia
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
IPRN-verkosto kasvaa vauhdikkaasti! IPRN-verkoston viestintätoimistoja on nyt 60 kaupungissa ympäri maailmaa. Itsenäisten viestintätoimistojen verkoston IPRN:n koko kasvoi neljäänkymmeneen jäsentoimistoon vuoden 2017 aikana ja vuosi 2018 lupaa myös laajenemista uusien jäsenhakemusten myötä.
H&V Spotlights 12-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Voiko B2B-yritys olla mediaseksikäs? Kysymykseen lyhyt vastaus kuuluu: kyllä voi ja myös on lähtökohtaisesti. Tämä johtuu siitä, että asiantuntijuus on aina kiinnostavaa. Kuitenkin tilanne on se, että kaikista yrityksistä ei kirjoiteta mediassa yhtä paljon. Miksi?
H&V Spotlights 11-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
H&V MyMedia haltuun seminaari – Lisää myyntiä yhdistämällä oma, ansaittu ja ostettu media
Viimeistään nyt on aika muovata strategista ja operatiivista toimintaa markkinoinnin, viestinnän ja myynnin välillä. Osallistumalla huhtikuun seminaariimme saat tehokkaan kokonaiskuvan siitä, millaisilla elementeillä voidaan vaikuttaa ansaittuun mediaan ja miten lopulta syntyy mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin. Tarjoamme sinulle seminaarissa konkretiaa ja ratkaisuja oman, ansaitun ja ostetun median osalta. Saat mukaasi tuhdin pakillisen lisätyökaluja ja vinkkejä, joilla voit monikanavaisesti viestiä yrityksestäsi sekä tuotteistasi – verkostoitumista unohtamatta.
Tilaisuus on suunnattu liiketoimintajohdolle, viestijöille, myynnille sekä markkinoijille.
H&V Spotlights 9-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Kannattaako medianäkyvyyttä tavoitella?

Onko medianäkyvyys myynnin kannalta turhaa? Eikö se kuitenkin ole kustannustehokkain tapa hankkia tunnettuutta? Miksi viestintästrategiaan pitäisi panostaa 5–10 kertaa enemmän euroja ja aikaa, kuin mikä tuntuu järkevältä? Uusimmassa videoblogissa ravistelemme yleisiä käsityksiä lehdistöviestinnästä erityisesti pienen b2b-yrityksen näkökulmasta.
H&V Spotlights 8-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Asiakaskokemuksen haasteet ja mahdollisuudet

Jokaisen yrityksen liiketoiminnan kasvattamiselle keskeisen asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvitaan riskinottoa, uudenlaisia toimintamalleja, laaja-alaista yhteistyötä eri tahojen kanssa ja rohkeutta. Hyvä keino liiketoiminnan kehittämiseen on ymmärtää syvemmin asiakasta ja hänen tarpeitaan ostoprosessin aikana.