H&V Spotlights 20-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Viestintästrategia - miksi ihmeessä? On vain kaksi tapaa tehdä markkinointiviestintää. Ammattilainen kuvaisi näitä sanoilla oikea ja väärä, mutta toki muitakin nimityksiä voi käyttää. Tarkastellaan näitä kahta tapaa ja viestintästrategian roolia niissä.
H&V Spotlights 19-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Sisältöstrategia kuulostaa hienolta ja viralliselta asialta. Tosiasiassa se on kuitenkin työväline ja sinänsä ihan yhtä hieno ja arvokas asia kuin mikä tahansa muu arkinen työväline: hyvä työväline on korvaamaton, surkealla ei tee mitään. Sisältöstrategian arvon mitaksi sopiikin sen apu käytännön työlle. Jotta sisältöstrategialla olisi merkitystä arkipäivän työssä, tulee sen laatimiseen käyttää riittävästi aikaa ja vaivaa. Tässä kirjoituksessa tarkastellaan toimivan ja kokonaisvaltaisen sisältöstrategian laatimista hieman totutusta poikkeavasta kulmasta, maineen kilpailukyvyn kautta.
H&V Spotlights 18-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Voiko sisältömarkkinoinnilla pilata maineen? Pk-asiantuntijayritykselle, tai oikeammin sen johtaville asiantuntijoille, on usein iso mörkö pelko siitä, että sisältömarkkinoinnilla voisi pilata maineen. Pelätään somemyrskyä, lehdistön vainokampanjaa tai vähintäänkin asiantuntijamaineen menetystä pienestäkin virheestä. Onko pelko perusteltu ja mitä voi tehdä, että pahin ei tapahdu?
H&V Spotlights 17-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Vaikuttajamarkkinointi – mitä se on?
Vaikuttajamarkkinointi on kuin moderni puskaradio: lähes aina klikatessasi itsesi sosiaalisen median kanaviin, on mahdollista, että ruudullasi vilahtaa vaikuttaja! Keskustelimme aiheesta vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen Indieplacen kanssa. Innostuimme aiheesta niin paljon, että pyysimme Indieplacen Hanna Välimaan ja Tiia Saukon vierailemaan blogissamme tarjoamaan johdannon vaikuttajamarkkinointiin sekä tietoa, kuinka valita oikeat vaikuttajat.
H&V Spotlights 16-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Tunnelmia ja hetkiä menestyksekkäästä MyMedia haltuun -seminaarista!
Järjestimme ti 17.4. aamiaisseminaarin, jossa käsiteltiin oman, ostetun sekä ansaitun median hallintaa ja yhdistämistä myyntiin mm. viestinnällisestä näkökulmasta. Tilaisuudessa 30 markkinoinnin, myynnin ja viestinnän ammattilaista kuunteli, vaihtoi aktiivisesti ajatuksia sekä mielipiteitä ajankohtaisen polttavasta aihealueesta.