H&V Spotlights 33-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
H&V Innovaatiosetelin palveluntarjoajaksi
Innovaatioseteli on Business Finlandin (ex Tekes) 5000 euron arvoinen seteli, jota pk-yritys voi hakea yrityksensä liiketoiminnan kehittämisen avuksi. H&V on rekisteröitynyt Innovaatiosetelin palveluntarjoajaksi, joten asiakkaamme voi hakea Innovaatioseteliä palveluillemme.
H&V Spotlights 32-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Ilmainen webinaari: Näkyvyyden nostaminen medialuokkaan, pe 17.8.2018 klo 10–11
Järjestämme yhdessä Loyalisticin kanssa elokuussa webinaarin pk-yrityksen näkyvyyden nostamisesta medialuokkaan. Tule mukaan pe 17.8. klo 10–11 ja ota syyskauden alkuun käyttöösi parhaat vinkit medianäkyvyyden rakentamiseksi! Mukaan mahtuu vielä muutama osallistuja, joten varaa paikkasi heti – webinaari täyttyy nopeasti.
H&V Spotlights 26-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Ilmainen webinaarimme: PK-yrityksen näkyvyyden nostaminen medialuokkaan, pe 17.8.2018 klo 10–11
Järjestämme yhdessä Loyalisticin kanssa elokuussa webinaarin pk-yrityksen näkyvyyden nostamisesta medialuokkaan. Tule linjoille pe 17.8. klo 10–11 ja ota heti syyskauden alkuun mukaasi parhaat vinkit medianäkyvyyden saamiseksi! Mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä, joten varaa paikkasi heti – webinaarimme täyttyvät yleensä nopeasti.
H&V Spotlights 25-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Monikanavaisuuden Wake Up Call!
Maailma muuttuu, viestintä sekä markkinointi integroituvat entistä tehokkaammin myyntiin. Me kutsumme sitä oman, ostetun sekä ansaitun median hallinnaksi. Aiemmin hommaa pidettiin lähinnä jopa hömppänä, etenkin myyntijohdossa. Tuloksia kun saatiin aikaiseksi vain perussetillä – kylmäsoitto, tapaaminen ja kauppa. Millään muulla ei käytännössä ollutkaan väliä.
H&V Spotlights 24-2018
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Digi viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ytimessä!
Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhtenäinen johtaminen on hyvä rakentaa digitaalisen sisällön ympärille. Digisisällöt, oli sitten kyse omasta, ansaitusta tai ostetusta mediasta, ovat luonteva lähtökohta myös kaikelle ei-digitaaliselle toiminnalle viestinnän, markkinoinnin ja myynnin kentällä. Käytännössä tämä tarkoittaa tehokasta sisällöntuotantoa digikanaviin ja saman sisällön muokkausta toimimaan myös muissa kanavissa.