H&V Spotlights 22-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
H&V palkittiin kansainvälisen IPRN-verkoston kokouksessa Varsovassa

H&V on mukana kansainvälissä itsenäisten viestintätoimistojen verkostossa, IPRN:ssä (International Public Relations Network). Verkoston vuosikokous järjestettiin tänä vuonna Varsovassa ja isäntänämme toimi Public Dialog -toimisto. Vuosikokouksen yhteydessä palkittiin myös vuoden parhaita projekteja. H&V sai tunnustuksen kolmessa kategoriassa: Vuoden asiakasprojekti, vuoden asiakasvideo ja vuoden toimistovideo.
H&V Spotlights 21-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
H&V Vierasblogi: Cuutio

Asiakas ei löydä teitä Googlesta
Digitaalinen asiakaspolku on rönsyilevämpi ja monimuotoisempi kuin koskaan, mutta Googlen merkitys kaupanteossa ja liidien hankinnassa on vuosi vuodelta suurempi.
H&V Spotlights 20-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
Onko markkinointiviestinnän kokonaisuus oikeasti hallussa?
Markkinointiviestinnän kokonaisuutta voidaan tarkastella monesta kulmasta. Yksi tapa arvioida kokonaisuutta on maineen kilpailukyky, eli ollaanko kaupallisten kohderyhmien top-of-mindissa verrattuna kilpailijoihin, ja miten sinne voisi päästä. Toinen tapa arvioida kokonaisuutta on asiakkaan ostopolun (tai sen käänteisen ilmiön, myyjälle hahmottuvan myyntipolun) kautta. Mallinnuksia edellä mainittuihin on monia, kaikki omine vahvuuksine ja heikkouksineen. Tarkastelu voidaan myös jakaa eri tasoihin, esimerkiksi strategiseen ja taktiseen. Kun halutaan tehdä nopea tarkistus, käytännöllisintä on kuitenkin tarkastella sisältöä ja näkyvyyttä.
H&V Spotlights 19-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
H&V Vierasblogi: Loyalistic

Vuotaako verkkosivunne kuin seula?
Moni toivoo liidejä tai jopa kauppaa verkkosivuilta. Uusitaan web-sivuja. Optimoidaan hakukoneelle. Tehdään sisältöä ja bloggaillaan. Pöhistään somessa. Ostetaan näkyvyyttä. Ja silti tulokset ovat usein yhtä pettymystä. Mistä oikein kiikastaa?
H&V Spotlights 18-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Maine – merkittävä tekijä markkinoilla

Tiedätkö, mitä organisaatiostasi ajatellaan? Jos et, niin asiasta kannattaa ehdottomasti ottaa selvää, sillä maineen vaikutus yrityksen tai organisaation toiminnalle ja tuottavuudelle on merkittävä.