H&V Spotlights 26-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Unohda chatbotit resurssien säästämistarkoituksessa – valjasta ne myyntiin

Chatbottien hyödyntäminen myynnin lisäämiseksi on selkeästi vuosien 2019–2020 suurimpia trendejä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin saralla. Aiheesta ovat kirjoittaneet jo mm. Forbes, Marketing Week ja Salesforce sekä kotimaisista toimijoista mm. Yle ja Markkinointi&Mainonta. Pyysimme markkinointiteknologiayritys Leadoon Santtu Kottilaa kertomaan tarkemmin chatbottien toimintamenetelmistä ja siitä, mihin niiden tehokkuus perustuu.
H&V Spotlights 25-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
The Globalisation of Public Relations

By: Nicole Capper, Managing Director of the South member agency - MANGO-OMC (Pty) Ltd.
Member, International Public Relations Network (IPRN)
H&V Spotlights 24-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori
Tehosta markkinointiviestintääsi fullboundin avulla

Inbound ja outbound ovat termejä, joihin törmää lähes väistämättä, jos on tekemisissä markkinoinnin ja viestinnän parissa. Usein käsitteet erotetaan toisistaan, mutta se ei kuitenkaan ole järkevää. Kattavampi kokonaisuus saavutetaan, kun inboundista ja outboundista rakennetaan toisiaan täydentävä ja laaja markkinointitoimenpiteiden kokonaisuus.
H&V Spotlights 23-2019
- Tietoja
- Kirjoittanut Fanny Hagan
H&V-viestintätoimiston suunnittelemat monipuoliset mediaratkaisut nostivat Fluent Progressin kampanjan seuraavalle tasolle – toteutus palkittiin kauden parhaana digiä hyödyntävänä B2B-kampanjana!

Paras kokonaisvaltaisesti digiä hyödyntävä B2B-kampanja:
https://www.almamedia.fi/uutishuone/uutinen/03-06-2019-tässä-ovat-kevätkauden-parhaat-digikampanjat
Esittelyssä H&V
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää