H&V Spotlights 43-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Mikko Sillanpää
H&V Vaalikampanja - kuin oma kampanjapäällikkö palveluksessasi!

Ensi kevään vaalit lähestyvät nopeasti, ja jokaisen ehdokkaan on aika miettiä omaa kampanjaansa. Kampanjassa riittää työtä, ja tehokkuutta kampanjan ajankäyttöön saadaan ottamalla ammattilainen apuun - ehdokkaan tai hänen tiiminsä ei kannata tehdä kaikkea itse. Vaalikampanjan viestinnällinen ja mainonnan kokonaisuus on yksi helpoiten ulkoistettavia tehtäviä. Olemme luoneet ehdokkaiden avuksi H&V Maine Vaalikampanja -palvelun, jonka avulla osa kampanjasta voidaan ulkoistaa. Olemme kuin kampanjapäällikkö palveluksessasi.
H&V Spotlights 41-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Marko Alanko
Matkalla ideasta kirjaksi – voittava viestintä & markkinointi

Siitä on jo kulunut reilut puolitoista vuotta, kun istahdin ensimmäisen kerran alas Susanna Ruuhilahden kanssa. Hän tuli haastattelemaan minua Tommi Läntisen -kirjan teemoilta. Tarkoitus oli käydä läpi ja dokumentoida muistoja matkalta, jolloin vastasin mestarin PR:stä ja markkinoinnista.
H&V Spotlights 40-2020
- Tietoja
Viestintää ei pidä vähentää tiedon ja mediaekosysteemien vakauden nimissä

Organisaatioissa kautta maailman mietitään sitä, miten nykyhetki vaikuttaa omaan viestintään. Ranskalainen kumppanitoimistomme La Nouvelle Agencen Sana Hales on kirjoittanut aiheesta kantaa ottavan artikkelin blogiimme.
Sana Hales:
”Tiedotusvälineet ja toimittajat eivät ole koskaan tarvinneet meitä viestijöitä niin paljon kuin nyt - kuten teitä asiantuntijoitakin, joille tämän tekstin osoitan.
He tarvitsevat sinua kertomaan digitaalisuuden myönteisistä vaikutuksista yhteiskunnassamme.
Uudet kriisit ovat väistämättömiä, ja meidän on kohdattava muutos maailmassa muuttamalla tapojamme.”
H&V Spotlights 39-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Marita Larmia
Lähes jokainen suomalainen journalisti etsii taustatietoa eri verkkolähteistä

Journalistien tiedonkeruuta ja sosiaalisen median käyttöä käsittelevän tutkimuksen* mukaan lähes jokainen eli huikeat 97 prosenttia suomalaisista journalisteista etsii eri verkkolähteistä taustatietoa artikkeleihinsa joko aina tai usein. Vastaavatko yrityksesi kotisivut ja somekanavat toimittajien ja asiakkaidesi tiedontarpeeseen?
H&V Spotlights 37-2020
- Tietoja
- Kirjoittanut Ilona Vuori