H&V DigiEnsin


H&V DigiEnsin

H&V DigiEnsin on tarpeesi mukaan koottava palvelukokonaisuus onlineviestinnän ja –markkinoinnin palveluita. Otamme vastuun digitaalisesta markkinointiviestinnästäsi tai voit ottaa palveluvalikoimastamme käyttöön vain tarvitsemasi osat. DigiEnsin palveluumme kuuluu niin tutkimus, strateginen suunnittelu, jatkuva sisällöntuotanto kuin analytiikka. Suurin osa asiakkaistamme valitsee mukaan myös palveluja H&V Maine –valikoimastamme.

• tutkimus • analytiikka • markkinointiviestinnän suunnittelu • sisällöntuotanto •

  • H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin / Maineluotain Online – Online-näkyvyyden systemaattisesta kehittämisestä on merkittävää hyötyä liiketoiminnalle. Jotta tehokasta online-näkyvyyttä ja tunnettuutta voidaan rakentaa, on hyvä…

    H&V DigiEnsin Maineluotain Online

    H&V DigiEnsin / Maineluotain Online – Online-näkyvyyden systemaattisesta kehittämisestä on merkittävää hyötyä liiketoiminnalle. Jotta tehokasta online-näkyvyyttä ja tunnettuutta voidaan rakentaa, on hyvä…

  • H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin / Sisältöstrategia – Toimivan digisisällöntuotannon ytimessä on kohderyhmiä puhutteleva ja kilpailijoista erottava käytännönläheinen sisältöstrategia. Autamme sinua muotoilemalla tehokkaan sisältöstrategian käyttöösi.

    H&V DigiEnsin Sisältöstrategia

    H&V DigiEnsin / Sisältöstrategia – Toimivan digisisällöntuotannon ytimessä on kohderyhmiä puhutteleva ja kilpailijoista erottava käytännönläheinen sisältöstrategia. Autamme sinua muotoilemalla tehokkaan sisältöstrategian käyttöösi.

  • H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin / Sisältö – Digitaalinen sisältö on organisaation markkinointiviestinnän selkäranka. Tarjoamme käyttöösi suunnitelmallisen toimintamallin, jonka avulla tuotamme yhteisesti sovitun suunnitelman mukaan…

    H&V DigiEnsin Sisältö

    H&V DigiEnsin / Sisältö – Digitaalinen sisältö on organisaation markkinointiviestinnän selkäranka. Tarjoamme käyttöösi suunnitelmallisen toimintamallin, jonka avulla tuotamme yhteisesti sovitun suunnitelman mukaan…

  • H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin / Fullbound – Perinteisten inbound- ja outbound-termien sijaan suosittelemme markkinointiviestinnän ajatusmalliksi fullbound-mallia, jossa viestintä, markkinointi ja myynti yhdistyvät ketteräksi tekemiseksi.…

    H&V DigiEnsin Fullbound

    H&V DigiEnsin / Fullbound – Perinteisten inbound- ja outbound-termien sijaan suosittelemme markkinointiviestinnän ajatusmalliksi fullbound-mallia, jossa viestintä, markkinointi ja myynti yhdistyvät ketteräksi tekemiseksi.…

  • H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin / Sisältömarkkinointi – Sisältömarkkinoinnissa yhdistetään viestinnän ja markkinoinnin toiminta saumattomaksi kokonaisuudeksi kohderyhmiä puhuttelevalla sisällöllä, joka tukee myyntiä tuomalla uusia kontakteja.

    H&V DigiEnsin Sisältömarkkinointi

    H&V DigiEnsin / Sisältömarkkinointi – Sisältömarkkinoinnissa yhdistetään viestinnän ja markkinoinnin toiminta saumattomaksi kokonaisuudeksi kohderyhmiä puhuttelevalla sisällöllä, joka tukee myyntiä tuomalla uusia kontakteja.

  • H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin / Analytiikka – Digitaalisen viestinnän olennainen kulmakivi on analytiikka. Oikeanlaisen mittariston suunnittelu, rakentaminen ja käyttö vaatii aina asiantuntemusta.

    H&V DigiEnsin Analytiikka

    H&V DigiEnsin / Analytiikka – Digitaalisen viestinnän olennainen kulmakivi on analytiikka. Oikeanlaisen mittariston suunnittelu, rakentaminen ja käyttö vaatii aina asiantuntemusta.

  • H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin / Verkkomainonta – Paraskaan sisältö ilman näkyvyyttä ei tuo liiketoiminnalle toivottuja tuloksia. Toisinaan oman ja ansaitun median tuoma näkyvyys ei…

    H&V DigiEnsin Verkkomainonta

    H&V DigiEnsin / Verkkomainonta – Paraskaan sisältö ilman näkyvyyttä ei tuo liiketoiminnalle toivottuja tuloksia. Toisinaan oman ja ansaitun median tuoma näkyvyys ei…

  • H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin / Sisältötehdas-valmennus – Digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimi syntyy Sisältötehdas-valmennuksessa! Digitaalisen sisällöntuotannon suurimpia haasteita on saada homma käyntiin. Kokenut digitaalisen sisällöntuotannon valmentajamme…

    H&V DigiEnsin Sisältötehdas-valmennus

    H&V DigiEnsin / Sisältötehdas-valmennus – Digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimi syntyy Sisältötehdas-valmennuksessa! Digitaalisen sisällöntuotannon suurimpia haasteita on saada homma käyntiin. Kokenut digitaalisen sisällöntuotannon valmentajamme…

  • Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa,…

    Miten asiantuntijayritys saa näkyvyyttä?

    Monelle asiantuntijayritykselle markkinointiviestinnän keskeisiä haasteita on saada näkyvyyttä. Tämä haaste vaikuttaa ensikatsomalta erikoiselta, sillä erilaisia kanavia, joissa näkyvyyttä voi saada ja rakentaa,…

  • H&V Spotlights 20-2018

    H&V Spotlights 20-2018

    Viestintästrategia - miksi ihmeessä? On vain kaksi tapaa tehdä markkinointiviestintää. Ammattilainen kuvaisi näitä sanoilla oikea ja väärä, mutta toki muitakin nimityksiä voi…

    H&V Spotlights 20-2018

    Viestintästrategia - miksi ihmeessä? On vain kaksi tapaa tehdä markkinointiviestintää. Ammattilainen kuvaisi näitä sanoilla oikea ja väärä, mutta toki muitakin nimityksiä voi…

  • H&V Spotlights 21-2018

    H&V Spotlights 21-2018

    Natiivimarkkinointi – mitä liiketoimintapäättäjän pitäisi tietää? Natiivimarkkinointi on tällä hetkellä yksi markkinointiviestintäalan kuumimmista aiheista ja herättää paljon alan sisäistä keskustelua. Alan ulkopuoliselle…

    H&V Spotlights 21-2018

    Natiivimarkkinointi – mitä liiketoimintapäättäjän pitäisi tietää? Natiivimarkkinointi on tällä hetkellä yksi markkinointiviestintäalan kuumimmista aiheista ja herättää paljon alan sisäistä keskustelua. Alan ulkopuoliselle…

  • H&V Spotlights 22-2018

    H&V Spotlights 22-2018

    Miten pieni yritys voi kasvattaa mainettaan? H&V Opas julkaistu! "Hyvä tuote myy itse itsensä" Näitä ja samankaltaisia lauseita toistellaan paljon. Vaikka niissä…

    H&V Spotlights 22-2018

    Miten pieni yritys voi kasvattaa mainettaan? H&V Opas julkaistu! "Hyvä tuote myy itse itsensä" Näitä ja samankaltaisia lauseita toistellaan paljon. Vaikka niissä…

  • H&V Spotlights 23-2018

    H&V Spotlights 23-2018

    H&V Valmennuksia Edunow-palvelussa! Suositut valmennuksemme ja koulutuksemme ovat saatavilla nyt Edunow-palvelun kautta! H&V DigiEnsin Sisältötehdas -valmennus luo digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimin yritykseesi, H&V…

    H&V Spotlights 23-2018

    H&V Valmennuksia Edunow-palvelussa! Suositut valmennuksemme ja koulutuksemme ovat saatavilla nyt Edunow-palvelun kautta! H&V DigiEnsin Sisältötehdas -valmennus luo digitaalisen sisällöntuotannon voittajatiimin yritykseesi, H&V…

  • H&V Spotlights 24-2018

    H&V Spotlights 24-2018

    Digi viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ytimessä! Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhtenäinen johtaminen on hyvä rakentaa digitaalisen sisällön ympärille. Digisisällöt, oli sitten kyse…

    H&V Spotlights 24-2018

    Digi viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ytimessä! Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhtenäinen johtaminen on hyvä rakentaa digitaalisen sisällön ympärille. Digisisällöt, oli sitten kyse…

  • H&V Spotlights 25-2018

    H&V Spotlights 25-2018

    Monikanavaisuuden Wake Up Call! Maailma muuttuu, viestintä sekä markkinointi integroituvat entistä tehokkaammin myyntiin. Me kutsumme sitä oman, ostetun sekä ansaitun median hallinnaksi.…

    H&V Spotlights 25-2018

    Monikanavaisuuden Wake Up Call! Maailma muuttuu, viestintä sekä markkinointi integroituvat entistä tehokkaammin myyntiin. Me kutsumme sitä oman, ostetun sekä ansaitun median hallinnaksi.…

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Metsänneidonkuja 12, 02130 Espoo

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

FI2757804120038267

OKOYFIHH

0997022-2