H&V blogi

Vietimme hauskan ja mielenkiintoisen aamun Mikko Sillanpään ja Loyalisticin Antti Pietilän johdattaessa puhetta ajankohtaisiin teemoihin yhtenäisen myynnin, markkinoinnin ja viestinnän tekemisestä sosiaalisten kuplien aikakaudella.

Sain tilaisuuden haastatella yhden suurimman kansainvälisen suorahakutoimiston, The Taplow Groupin, vetäjää Mark Firthiä. Puhuimme personal brandingistä, eli henkilöbrändistä ja –brändyksestä.

Tähän aikaan vuodesta saa unelmoida ja toivoa! Haluaisimmekin kuulla juuri sinun näkemyksesi unelmien viestintätoimistokumppanista. Millainen yhteistyön ja palveluvalikoiman pitäisi olla sinun mielestäsi?

Haemme kasvavaan joukkoomme new business -orientoitunutta uuden ajan markkinointiviestinnän konsulttia.


Tässä kirjoituksessa tarkastelen viestinnän suhdetta liiketoimintaan ja syitä, miksi viestinnän tulisi olla liiketoimintapäättäjien agendalla jatkuvasti. Viestintä on tavattoman laaja aihe, joten teen rajauksen ja jätän esimerkiksi sisäisen viestinnän ja kriisiviestinnän tämän kirjoituksen ulkopuolelle. Niiden sijaan keskityn puhumaan yrityksen viestinnästä ulospäin, omille kaupallisille kohderyhmilleen. Tätä voisi nimittää markkinointiviestinnäksi, mutta termi on hieman liian moniselitteinen ja siksi tyydyn puhumaan tässä kirjoituksessa vain viestinnästä.

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Köydenpunojankatu 7 A 1, 00180 Helsinki

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

FI2757804120038267

OKOYFIHH

0997022-2