H&V blogi

H&V MyMedia haltuun seminaari – Lisää myyntiä yhdistämällä oma, ansaittu ja ostettu media



Viimeistään nyt on aika muovata strategista ja operatiivista toimintaa markkinoinnin, viestinnän ja myynnin välillä. Osallistumalla huhtikuun seminaariimme saat tehokkaan kokonaiskuvan siitä, millaisilla elementeillä voidaan vaikuttaa ansaittuun mediaan ja miten lopulta syntyy mielenkiintoista sisältöä eri kanaviin. Tarjoamme sinulle seminaarissa konkretiaa ja ratkaisuja oman, ansaitun ja ostetun median osalta. Saat mukaasi tuhdin pakillisen lisätyökaluja ja vinkkejä, joilla voit monikanavaisesti viestiä yrityksestäsi sekä tuotteistasi – verkostoitumista unohtamatta.

Tilaisuus on suunnattu liiketoimintajohdolle, viestijöille, myynnille sekä markkinoijille.

Aamun tilaisuudessa käsittelemme mm:

  • Oman, ansaitun ja ostetun median tehokas hallinta yhtenäisenä prosessina
  • Vaikuttava viestinnän, markkinoinnin ja myynnin yhdistyminen ja sen vaikutukset
  • Johtavien asiantuntijoiden näkemyksiä oman, ansaitun ja ostetun median johtamisesta

Aika

  • Tiistai 17. 4. 2018, klo 8.30–11.00

Paikka

  • Spektri Business Park (Kvartti-talon aulasta ohjaus seminaarin tilaan), Metsänneidonkuja 10, Espoo

Ohjelma

  • 8.30 Aamiaistarjoilu alkaa
  • 8.55 Alkusanat / Mikko Sillanpää, toimitusjohtaja Harkonsalo&Vesa Public Relations Oy
  • 9.00 Mitä natiivimainonta ylipäätään on – miten, milloin ja miksi sitä tehdään? / Elli Mäkilä, IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Native Advertising, Otavamedia
  • 9.20 Oman, ansaitun ja ostetun median hallinnan työkalut / Marko Alanko & Marita Larmia, Harkonsalo&Vesa Public Relations Oy
  • 9.50 Tauko
  • 10.00 Data paljastaa, millaiset päivitykset toimivat sosiaalisessa mediassa / Sami Kuusela, co-founder Underhood Oy
  • 10.20 Oman median voima, johtamisen näkökulmasta / Ilkka Kurkela, Development Manager Laurea Ammattikorkeakoulu
  • 11.00 Tilaisuus päättyy


Tilaisuus on maksuton. Ilmoittautuminen: 16. 4. klo 10.00 mennessä. Huomaathan, että paikkoja on rajoitetusti.

Ilmoittamatta jätetystä poisjäännistä veloitamme 25 euroa.




Tietoja kirjoittajasta
Marko Alanko
Account Director
MBA
040 – 512 2688
marko.alanko@harkonsalovesa.fi
Marko osaa kirkastaa ja jäsentää oman, ostetun ja ansaitun median hallinnan sekä yhdistämisen myyntiin. Hän on toiminut laajoissa tuotteistuksen, markkinoinnin, myynnin sekä digitaalisen liiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen rooleissa. Näkemystä ja kokemusta on kertynyt kotimaisilta ja kansainvälisiltä markkinoilta. Hänen laajasta osaamisestaan on varmasti hyötyä asiakkaan strategisissa ja operatiivisissa hankkeissa. Marko tuntee myös hyvin luovat alat ja niiden monimuotoisen IPR-liiketoiminnan. Hänen mottonsa on: ”Make It, Get It Out There & Help Me Find It”.

Harkonsalo & Vesa Public Relations Oy

 020 - 741 6940

Metsänneidonkuja 12, 02130 Espoo

info@harkonsalovesa.fi

www.harkonsalovesa.fi

Laskutustiedot

Verkkolaskuosoite:

Operaattori:

Y-tunnus:

FI2757804120038267

OKOYFIHH

0997022-2