Osallistu aamutilaisuuteemme 12. 12. klo 9!

Havainnoimme maailmaa oman sosiaalisen kuplamme sisältä, omien viiteryhmiemme välittämän tiedon kautta. Myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kannalta tämä tarkoittaa, että liiketoimintasi kannalta tärkeisiin päätöksentekijöihin voidaan vaikuttaa vaikuttamalla heidän viiteryhmiinsä, oli sitten kyse samanmielisistä, samantuloisista, samalla alueella asuvista tai vaikkapa samalla alalla työskentelevistä ihmisistä. Näiden viiteryhmien ei tarvitse olla isoja ja siten ilmiöidenkään ei tarvitse olla suuria ollakseen merkityksellisiä tietyn rajatun ryhmän sisällä: voit luoda asiakkaasi ympärille sosiaalisen kuplan.
Järjestämme 12.12. erittäin mielenkiintoisen aamiaistilaisuuden, jossa käsittelemme sosiaalisen kuplan merkitystä ja käyttämistä apuna liiketoiminnassa. Käymme myös läpi mitä sosiaalisen kuplan rakentaminen edellyttää ja miten käytännössä toimitaan. Ilmoittaudu tilaisuuteen heti, paikkoja on rajoitetusti!
Ilmoittaudu tilaisuuteen, klikkaa tästä.
Aamun tilaisuudessa kerromme
• Miten sosiaalinen kupla toimii, ja kuinka sitä hyödynnetään liiketoiminnassa
• Mitä sosiaalinen kuplan rakentaminen edellyttää
• Mitä erilaisia käytännön välineitä tarvitaan
Aika ja paikka
• Tiistai 12.12. klo 9, Metsänneidonkuja Espoo
Ohjelma
• 8.45 aamupalatarjoilu alkaa
• 9.00 Mikä on sosiaalinen kupla myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kannalta (Mikko Sillanpää, H&V)
• 9.15 Sosiaalisen kuplan rakentaminen (Antti Pietilä, Loyalistic)
• 10.00 Vapaata keskustelua
• 11.00 Tilaisuus päättyy